Kan dette bruges som julegave? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Henri84

Ja, vi er lidt sent på den Men det er også bare ment som en evt. ekstra gave
Vi plejer at få taget billeder ved fotograf, men i år er økonomien ikke til det Så vi har forsøgt os lidt selv, men det er dælme ikke nemt med en 2-årig og en 7-mdr. gammel baby
Kan dette bruges som gave, eller kan vi lige så godt lade være
Det er ikke beskåret, det bliver det hvis vi skal give det....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Frøken J.

Henri84 skriver:

Vi plejer at få taget billeder ved fotograf, men i år er økonomien ikke til det Så vi har forsøgt os lidt selv, men det er dælme ikke nemt med en 2-årig og en 7-mdr. gammel baby

Synes det er rigtig fint, men synes det er lidt ærgerligt, at i ikke har vinklet kameraet lidt mere nedad, så i fik mere af jeres skønne børn med på billedet! Men rigtig fint det er det. Vil godt mene i kan bruge det som den ekstragave du snakker om

Anmeld

22. december 2010

millesofie

jeg synes sagens i kan lægge et par stykker under træet

Anmeld

22. december 2010

Amso

Det kan sagtens bruges. men ja lidt synd du ikke har fået lidt mere af de dejlige ungers kroppe med.. Men de ser dejlige ud, så du kan roligt give billedet som gave

Anmeld

22. december 2010

twinboys

Ja da det er super sødt... Glædelig jul

Anmeld

22. december 2010

Henri84

Secrets skriver:

Synes det er rigtig fint, men synes det er lidt ærgerligt, at i ikke har vinklet kameraet lidt mere nedad, så i fik mere af jeres skønne børn med på billedet! Men rigtig fint det er det. Vil godt mene i kan bruge det som den ekstragave du snakker om

Det er derfor det skal beskæres Det ærger nemlig også mig
Men hvis jeg besærer det, så kommer meget af væggen jo væk, så det kun er børnene der er i fokus

Anmeld

22. december 2010

Frøken J.

Henri84 skriver:

Det er derfor det skal beskæres Det ærger nemlig også mig
Men hvis jeg besærer det, så kommer meget af væggen jo væk, så det kun er børnene der er i fokus

At du beskærer det gør jo ikke, at man kan se mere af børnene. Er helt med på du har tænkt dig at skære toppen af, men det jeg skrev var bare ment som et konstruktivt forslag om, at vinkle kameraet længere ned, så du også fik mere af børnene med, og ikke kun fra brystet og op

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

Det kan I bestemt

Anmeld

22. december 2010

Benjamins'mor

Henri84 skriver:

Selvfølgelig kan du da det. Det er da et super billede, og de ser rigtigt glade ud.

Anmeld

23. december 2010

tinasmor

Nu er det jo ofte kun bedsteforældrene der er rigtig interesseret i et billede, og de er jo ikke så kritiske De vil sikkert synes, lige meget hvilke billede i kom med, at ungerne ser dejlige og skønne ud. Jeg synes da heller ikke det gør noget at det ikke er professionelt. Det kan jo også være en del af charmen.

Hos os giver vi ofte billeder til bedsteforældrne til rammen, så går der måske 4 måneder så kommer der et nyt, så derfor synes jeg heller ikke det er så vigtigt, at det er helt perfekt.

God jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.