Gå da lige agurk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2010

twinboys

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Pena

Har sgu lidt ondt af manden. Der må helt klart være noget der trykker ham. Han plejer jo at være rimelig sympatisk.

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Pena skriver:

Har sgu lidt ondt af manden. Der må helt klart være noget der trykker ham. Han plejer jo at være rimelig sympatisk.

Ja han skulle nå i teateret...

Anmeld

23. december 2010

LotteN

ærgelig talt må jeg indrømme jeg godt kan forstå ham.

Han bliver stille de samme spørgsmål en million gange og tror heller ikke altid livet som politiker er helt nemt  - så engang imellem kan man vel få nok

Men ja, det er lige i overkanten

Anmeld

23. december 2010

Risen

twinboys skriver:

Tjek lige denne her...

http://www.bt.dk/bttv/clip/44/15050

Haha ja, sjovt HAN var undervisningsminister , så skulle han prøve at undervise børn i folkeskolen med hans temperament . 

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Risen skriver:

Haha ja, sjovt HAN var undervisningsminister , så skulle han prøve at undervise børn i folkeskolen med hans temperament . 

Smiler stakkels børn

Anmeld

23. december 2010

JulieE

Risen skriver:

Fasktisk har han været underviser... For mange år siden, føær han blev politiker, underviste han på Aalborg lærer seminarium... Rædselsrygtet om ham løb stadig da jeg startede i '99

Anmeld

23. december 2010

<3

JulieE skriver:

Fasktisk har han været underviser... For mange år siden, føær han blev politiker, underviste han på Aalborg lærer seminarium... Rædselsrygtet om ham løb stadig da jeg startede i '99

haha tvivler jeg ikke på. Faktisk har han aldrig været i folkeskolen. Han blev hjemmeskolet af sin mor Skæbnens ironi at han så var undervisningsminister.

Total inkompetent!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.