en lille update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. december 2010

quar20

Ja Liam er nu allerede en hel måned og hele 6 dage gammel idag.. Tiden flyver afsted..!! Syntes lige i skal have et billede med på vejen så i kan se hvor dygtig og fin han er blevet til at holde sit hoved og ikke mindst strække sig fint så han rigtig kan se alle tingene herhjemme..!!

Nu er juleferien sat igang ofr storebror, og den skal ha den helt store tur inde på hans værelse.. Har nu fået købt en masse maling så nu kan moar her bare gå igang med at male på væggene

Er igang med det store indkøb med nye møbler, men tjaaa alt tager jo tid, og pengene skal jo også lige være der nu hvor det også er jul og der er dømt juleferie.. Vi kommer ihvertfald ikke til at kede os herhjemme..

I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et fantastisk nytår..

Mange juleknus fra Maria og familien

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Dot D

Hvor er han dygtig Og sikke travlt I får det i juleferien, men så skal han også nok få et lækkert værelse Håber du har fået sovet lidt

Anmeld

22. december 2010

CamillaT89

Han er godt nok sej! Det er da vildt tidligt, han kan det! 

Anmeld

22. december 2010

quar20

Dot D skriver:

Hvor er han dygtig Og sikke travlt I får det i juleferien, men så skal han også nok få et lækkert værelse Håber du har fået sovet lidt

1000 tak søde Dot.. Jo tak får sovet lidt om dagen, men nu hvor Tinobassen her juleferie bliver det sikkert ikke til meget søvn den næste 1½ uges tid..!! Men så længe det ikke er permanet så er jeg glad, så må jeg jo bare gå i seng kl. 19 - Ellers har jeg jo dit nummer

Anmeld

22. december 2010

quar20

ct skriver:

Han er godt nok sej! Det er da vildt tidligt, han kan det! 

Ja det er alt for tidligt syntes jeg Hvor blir min baby af..

Liam kunne løfte hovedet rigtig højt og længe da han var 4 dage gammel..!! Men nu er det de sidste 3 uger været sådan at han også løfter skulder osv..!!

Ihh kan slet ikke følge med mere

Anmeld

22. december 2010

CamillaT89

quar20 skriver:

Ja det er alt for tidligt syntes jeg Hvor blir min baby af..

Liam kunne løfte hovedet rigtig højt og længe da han var 4 dage gammel..!! Men nu er det de sidste 3 uger været sådan at han også løfter skulder osv..!!

Ihh kan slet ikke følge med mere

Det lyder næsten utroligt! Men ja, det går vildt hurtigt. Lige pludselig er de slet ikke så små mere

Anmeld

22. december 2010

twinboys

Nååårhhh lille pus hvor er du dygtig...

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

quar20

ct skriver:

Det lyder næsten utroligt! Men ja, det går vildt hurtigt. Lige pludselig er de slet ikke så små mere

Nej de vokser ALT for hurtigt..

Anmeld

23. december 2010

quar20

twinboys skriver:

Nååårhhh lille pus hvor er du dygtig...

Majbritt

Ja ikk Man kan slet ikke høre jeg er en stolt mor vel haha

Anmeld

23. december 2010

twinboys

quar20 skriver:

Ja ikk Man kan slet ikke høre jeg er en stolt mor vel haha

Stolt moar hvad snakker du om???? Smiler det skal man da være stolt over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.