Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaLee skriver: *LOL* Good one... Så sørger du lige for at metroen kører ordentligt i morgen tidlig, ik?
*LOL*
Good one...
Så sørger du lige for at metroen kører ordentligt i morgen tidlig, ik?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: Jeg blev først færdig med julegaverne idag og hvilken lettelse
Jeg blev først færdig med julegaverne idag og hvilken lettelse
Det er jo også forståeligt når du ikke har haft din ''crosser'' hjemme.
Så har du jo ikke rigtigt kunnet tage nogle steder.
MoarHvidovre skriver: He he he he
He he he he
Det er jo også forståeligt når du ikke har haft din ''crosser'' hjemme. Så har du jo ikke rigtigt kunnet tage nogle steder.
Jo men jeg brugte nu ikke crosseren idag, fik lokket med min mor hæhæ
Så er du vel også glad for det er overstået..Jeg har altid været i god tid hvert år.....
Ja jeg er enormt lettet. Faktisk var jeg hurtig i år......plejer nemlig først at blive færdig dagen før juleaften *lol* Jeg er en klovn til at komme hurtig igang
nilletøz skriver: *LOL*Jeg kan da gøre et forsøg, kan se lige over til metroen - og høre den... Og lige pt køre den meget laaangsom forbi....
*LOL*Jeg kan da gøre et forsøg, kan se lige over til metroen - og høre den... Og lige pt køre den meget laaangsom forbi....
Får lige den sjoveste tanke med at moone dig i morgen, når/hvis jeg tager metroen ud til fields...
Tror min overtræthed er ved at tage over...
Carina1977 skriver: Jo men jeg brugte nu ikke crosseren idag, fik lokket med min mor hæhæ
Hehe, så er der jo også en til at hjælpe med at slæbe.
281210 skriver: Nu bor jeg godtnok i jylland, men her var det også slemt idag. Jeg skulle først til jordemoder og der måtte vi gå 1,5 km fra der hvor vi kunne finde en p-plads. Og bagefter var vi i bilka, der blev skubbet og masset og så videre. Op til flere kørte ind i mig med deres vogne så min gravide mave blev skubbet ind i alt muligt. Jeg var godtnok ved at være sur til sidst. Har heldigvis været færdig med julegaver siden d. 4 dec. Men vi skulle jo også lige have købt mad ind.
Nu bor jeg godtnok i jylland, men her var det også slemt idag.
Jeg skulle først til jordemoder og der måtte vi gå 1,5 km fra der hvor vi kunne finde en p-plads. Og bagefter var vi i bilka, der blev skubbet og masset og så videre. Op til flere kørte ind i mig med deres vogne så min gravide mave blev skubbet ind i alt muligt. Jeg var godtnok ved at være sur til sidst.
Har heldigvis været færdig med julegaver siden d. 4 dec. Men vi skulle jo også lige have købt mad ind.
MoarHvidovre skriver: Nu ved jeg ikke, hvor du bor. Men i København har den været helt gal med trafikkaos pga. meget glatte veje. Der har selvfølgelig nok også været noget kø pga. juleindkøb. Igår tog det mig næsten 1 time at kører samme strækning som normalt tager 20 min
Nu ved jeg ikke, hvor du bor. Men i København har den været helt gal med trafikkaos pga. meget glatte veje. Der har selvfølgelig nok også været noget kø pga. juleindkøb. Igår tog det mig næsten 1 time at kører samme strækning som normalt tager 20 min
ja, jeg var også bare på vej hjem i dag. Det tager 20 min normalt tog næsten halvanden time. Folk var i kø for enten at komme hjem eller på juleferie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128