Hvilken autostol har i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Bom

Hej Piger..

Jeg mangler lidt inspiration og rådgivning ang den næste autostol Matilde skal ha.. Hun er ved og vokse ud at baby autostolen, så min plan var at vi skulle på januar udsalg eller det babysam har her i december..

Så fortæl hvad i har/har haft til jeres børn.. Godt som dårligt, og da gerne med et billede...

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

lille83

hej.

vi har en recaro young sport (9-36 kg). den er vi rigtig glade for. selvom det kg messigt lyder som et kæmpe spring passer den godt til vores søn. han skal i hvertfald masses ned i den og har altid siddet sikkert og ikke rokket frem og tilbage. og det skal lige siges at vores søn er en lille splint på 2 år som vejer 10kg, så det er ikke dellerne der holder ham fast.

held og lykke i junglen..

hilsen lille83.

Anmeld

22. december 2010

Mi

Vi har en Kiddy infinity pro. Da den blev testen vandt den både tænk og det tyske forbrugermargasins tests. Den var endda mere sikker som isofix stolene.

Vi har købt den i tyskland. Herhjemme kan den købes i bilka.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

22. december 2010

Fru.Ø

Vi har en Römer King Ts og en Maxi Cosi Toby og de er super gode og kan anbefales

De ligger godt i test og er nemme at monterer og fastspænde.

Vi har haft problemer med at finde en stol,som sad ordentlig fast men det gør disse to

Anmeld

22. december 2010

Hvem?

Vi har en Römer King 9-18 kg, den er utrolig lækker, har mange smarte tricks, og det er også helt klart den jeg vælger til min nr. 2 dreng, min dreng sidder SÅ godt i den - så den får helt klart  herfra.

Anmeld

22. december 2010

twinboys

Rømer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.