Hvad har du lavet idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Manakauapo

En lille hyggetråd, skal vi da også have nu i denne kolde tid!

Hvad har du lavet idag?

-----

Jeg har sovet længe og tog så på den sidste del af julegaveshoppingen i Odense. Fik så købt gaver til niecen, den ene søster og begge svogere. Bare en til hver. Resten var købt! Og så kom jeg vist til at købe en små SEKS (!) gaver til mig selv!  Yearh! I know! En neglelak, et par støvler, en DVD (Julie and Julia), en ansigtsmaske, et par øreringe og et par stiletter. Og så fik jeg også lige julegave af arbejdet! 3 blokke Valhrona chokolade. (Måske en skjult hentydning til jeg skal tage mere konfekt med på arbejde!)

Så jeg kan godt sige at den væste dag i årets løb difinitivt er slut nu!

Så nu vil jeg slappe af i en times tid! Og så skal der ned og handles... Gaaab...

Ha' en god aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Isabella_mor

jeg har ryddet lidt op...!

meget lidt..

og så tog jeg bussen ned i fakta og posthuset (det tager ellers ik så lang tid at gå derned men jeg orkede det ikke) og så handlede jeg MEGA meget ind til juleaften, slik og chips og frugt.. yaaaay...

og så kom jeg hjem og slappede af,

spiste kage og drak the da kæresten kom hjem fra arbejde.. Og nu har kæresten og jeg så været nede og handle forholdsvist stort ind i brugsen, så vi har mad til et par dage før og efter julen så vi bare kan fede den af herhjemme... YAY

og kæresten vasker op og så tror jeg at det bliver mig der skal lave aftensmaden.. LASAGNE.. NAMMENAM

Anmeld

22. december 2010

TbCp

Jeg havde fri idag. Datteren blev afleveret i børnehave og så skulle jge skynde mig hjem og ordne regninger for min mands firma

Senere en tur til revisor.... og nøøøj det var glat... på vej hjem kom vi mod en lyskurv og min mand kunne slet ikke bremse, så vi trillede bare afsted

Hente datteren igen og så et smut i brugsen hvor hun skulle hente sin julesok som nu var fyldt med godter

Videre til Rosengårdcentret for at hente gaven til min mor og bagefter i Bilka for at hente gaven til min nevø.

Og SÅ hjem.

Senere, når datteren sover, skal jeg se at blive færdig med det dukkehus hun skal have i julegave og så skulle jeg også gerne finde tid til at pakke mandens julegaver ind.

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

Ligget skiftevis i sengen og på sofaen og hostet som gjaldt det livet... Med 40 i feber...Det er hvad jeg har lavet siden fredag!!!

Anmeld

22. december 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Ligget skiftevis i sengen og på sofaen og hostet som gjaldt det livet... Med 40 i feber...Det er hvad jeg har lavet siden fredag!!!

Øv

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Øv

Mega!!!!

Anmeld

22. december 2010

Manakauapo

Ni-ko-li-ne skriver:

God bedring søde ven! Håber du snart får det bedre!  

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

Kageteenageren skriver:

God bedring søde ven! Håber du snart får det bedre!  

Tak... Det har jeg vidst brug for;0)

Anmeld

22. december 2010

lotte32

stod tidligt op og fik sendt manden på job, skulle egentlig ha været på job selv, men meldte mig syg (igen) også rykkede jeg ellers den bedste lænestol hen foran brændeovnen og hentede computer, cola og chips og gik i hi... og bortset fra en hurtig tur til købmanden (efter mere cola), en time i haven, for at hugge mere brænde,  samt alt for mange ture på toilettet, har jeg intet foretaget mig idag...

har været mere eller mindre nede i snart 14 dage, og lægen kan ikke finde ud af hvorfor, men mener ikke det er noget maveinfluenza/infektion eller lign. brækker mig bare konstant

øv, hvor jeg håber at være frisk på fredag, har glædet mig så meget til julemad, men som det ser ud pt. står den vist bare på ristet brød

så alt i alt.. lidt en skoddag

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.