vi har investeret i en rigtig god en, med super lydgengivelse, Philips Avent. Kan ikke huske model nummer, men:
Den kan spille små vuggesange (det bruger vi nu ikke så meget, men det er da meget god afledning i ny og næ) - den kan vise temperatur (eller to streger og "low" blink blink som nu hvor det er superkoldt) - det med temperaturviser har hjulpet mig til at lære mit barns behov for voksi/tøj/tykt tøj at kende i forhold til udetemperaturen. Og var fedt i sommer, når solen pludselig stod på barnevognen.
Den viser lys for lyd fra barnevognen og kan gengive lyd i form af hvert et suk og smask fra din baby - man kan indstille lydfølsomheden, hvis man ikke vil høre hvert et suk (men jeg synes det er hyggeligt og trygt). Den har snor om halsen til mor. baby unit står godt inde i barnevognen og er ikke sådan en walkie talkie agtig dims der skal lægges forsigtgit ovenpå dynen.
Jeg synes at det er fedt at lyden er så god.
Men den koster såvidt jeg husker 11-1200 kr. Men vi synes den er alle pengene værd, da man bruger den hver eneste dag i flere år og man virkelig skal kunne stole på den, hvs den skal kunne bruges. Tjek evt nettet / pricerummer for bedste tilbud.
Anmeld