julegave FRA dagpleje moren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

mor-til-vanessa

Naannaa87 skriver:

Her har William også fået en gave med hjem, og også en til hver af mor og far jaaaaahh jeg elsker gaver

bliver spændene at se hvad han har lavet til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

NinaNymannMadsen

ved ikke om astas har da de først holder juleafslutning imorgen men tvivler.

men vi har købt noget til hende, også selvom hendes familie ikke holder jul lige som vi gør. de er fra bosnien og der holder man først jul den 7 januar mener jeg det var hun sagde.

men nu må vi se.

men det er da rigtig sødt af DPen at købe gaver til alle børnene

Anmeld

22. december 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

ved ikke om astas har da de først holder juleafslutning imorgen men tvivler.

men vi har købt noget til hende, også selvom hendes familie ikke holder jul lige som vi gør. de er fra bosnien og der holder man først jul den 7 januar mener jeg det var hun sagde.

men nu må vi se.

men det er da rigtig sødt af DPen at købe gaver til alle børnene

hun kan jo altid gemme den til 7 jan

min niece har heller ikke fået julegave af hendes dp

Anmeld

22. december 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

hun kan jo altid gemme den til 7 jan

min niece har heller ikke fået julegave af hendes dp

det kan hun nemlig det helt op til hende selv jo.

tror også det er forskelligt fra DP til DP men en sød tanke er det hvertfald.

ved asta fik en fødselsdags gave fra hendes DP da hun fyldte år og tror jeg også de andre børn har fået eller får.

Anmeld

22. december 2010

Muffinmus

MariaE skriver:

vi fik fra min søns dp og den her gang har min datter dp sagt at hun ville komme forbi med en gave til hende inden jul, fordi vi har holdt ferie lang tid nu.

glemte at skrive vi naturligvis også har købt en gave til dp fra Victoria og et kort hvor vi har skrevet hvor meget vi værdsætter hende og hendes mands indsats

Anmeld

22. december 2010

Hasselnødden

mor-til-vanessa skriver:

vanessa dp mor har købt julegaver til alle hendes dp børn.

det er da virkelig sødt og slet ikke forventet

tænkte bare på om jeres børn også har fået det??? tænkte at det ikke var noget man normalt gjorde. det har de ikke fået i min nieces dp

Vi har ikke som sådan fået en julegave fra vores dp, men Elias har lavet en til os, som vi glæder os helt vildt til at åbne - taget i betragtning af at han er 11 måneder så er det jo på en måde fra hende - og vi har givet hende og hendes familie et julekort

Anmeld

22. december 2010

Hasselnødden

mor-til-vanessa skriver:

vanessa dp mor har købt julegaver til alle hendes dp børn.

det er da virkelig sødt og slet ikke forventet

tænkte bare på om jeres børn også har fået det??? tænkte at det ikke var noget man normalt gjorde. det har de ikke fået i min nieces dp

Vi har ikke som sådan fået en julegave fra vores dp, men Elias har lavet en til os, som vi glæder os helt vildt til at åbne - taget i betragtning af at han er 11 måneder så er det jo på en måde fra hende - og vi har givet hende og hendes familie et julekort

Anmeld

22. december 2010

Diana...

Jeps Lucas har også fået julegave både sidste år og i år. + at Lucas har lavet julegave til sin mor og far sammen med DP og det altså nogen super flotte gaver. Sidste år fik vi et lærret med et fodaftryk malet med guld og et smukt digt, i år ved vi selvfølgelig ikke hvad er endnu men vi har fået at vide vi skulle passe meget på da den kunne gå i stykker så er spændt på hvad vi får i julegave af Lucas i år. 

Anmeld

22. december 2010

L-Mortil3

Både Liam og mor og far har fået en gave fra DP Liam fik også den sejeste hoppeko i fødselsdagsgave af DP

Synes det er flot hun gør det, vi har købt en lækker kagebagebog + udendørs lanterner til hende, så må vi se hvad hun synes om det

Anmeld

22. december 2010

mor-til-vanessa

Diana... skriver:

Jeps Lucas har også fået julegave både sidste år og i år. + at Lucas har lavet julegave til sin mor og far sammen med DP og det altså nogen super flotte gaver. Sidste år fik vi et lærret med et fodaftryk malet med guld og et smukt digt, i år ved vi selvfølgelig ikke hvad er endnu men vi har fået at vide vi skulle passe meget på da den kunne gå i stykker så er spændt på hvad vi får i julegave af Lucas i år. 

det lyder vildt fint. kan godt forstå i er spændte på at se hvad det er. 

børnene har ikke lavet gaver oppe i vanessa dp, fordi kommunen tager de penge der plejer at blive brugt til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.