nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Maja88

Hej alle i skønne koner!!!

Bare lige et lille indlæg herfra.

sagen er den jeg bor i Midtjylland, nærmere sagt Aulum og vi har bare absolut minus sne.

Sagen er så den at jeg skal holde jul i Padborg og de melder bare om sne sne sne og isglatte veje og de anbefaler man ikke kører ud. Her sidder jeg så og vi skal køre hjem i morgen omkring kl 16 og jeg er bare så bange for ikke at komme hjem Glæder mig helt vildt til at skulle hjem, men bare tanken om jeg måske ikke kan komme hjem, går lige i hormonerne.  Nu tænker i nok bare hvorfor jeg ikke bare kører i dag, men manden kan ikke tage fri fra arbejde i morgen, da han er chef i hans afdeling og han har ansvaret. men HALLO..... er bare så ked..

ved ikke hvad jeg vil med den her lange smørre. Nok bare ud med det.

MEN TIL SLUT. GLÆDELIG JUL TIL ALLE HER PÅ BABY.DK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

SussieThyssen

Maja88 skriver:

sagen er den jeg bor i Midtjylland, nærmere sagt Aulum og vi har bare absolut minus sne.

Sagen er så den at jeg skal holde jul i Padborg og de melder bare om sne sne sne og isglatte veje og de anbefaler man ikke kører ud. Her sidder jeg så og vi skal køre hjem i morgen omkring kl 16 og jeg er bare så bange for ikke at komme hjem Glæder mig helt vildt til at skulle hjem, men bare tanken om jeg måske ikke kan komme hjem, går lige i hormonerne.  Nu tænker i nok bare hvorfor jeg ikke bare kører i dag, men manden kan ikke tage fri fra arbejde i morgen, da han er chef i hans afdeling og han har ansvaret. men HALLO..... er bare så ked..

Ingen sne??? det var dog besynderligt...og det meste af landet er på det nærmeste kvalt i det. Utroligt at så lille et land, kan have så store forskelle.
Men jeg kan da godt forstå at du piver.
Nu siger du, at du er bekymret for i morgen..og det kan jeg godt forstå...men kan I ikke tage derned den 24. i stedet?? Vejrudsigten på dmi.dk siger nemlig at vejret faktisk skulle blive meget fint d. 24
Et stort juleknus fra mig til dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2010

Maja88

SussieThyssen skriver:

Ingen sne??? det var dog besynderligt...og det meste af landet er på det nærmeste kvalt i det. Utroligt at så lille et land, kan have så store forskelle.
Nu siger du, at du er bekymret for i morgen..og det kan jeg godt forstå...men kan I ikke tage derned den 24. i stedet?? Vejrudsigten på dmi.dk siger nemlig at vejret faktisk skulle blive meget fint d. 24

Kærligst
Sussie

jo det kunne vi vel, men "problemet" er bare at vi starter julen den 23 med julehygge og pyntning af træ, som vi ALTID har gjort.

og ved det lyder barnligt, men har bare et eller andet behov for de traditioner og kan blive helt ked/hidsig hvis der laves om på julen hjemme ved mine forældre..

Anmeld

22. december 2010

FruEllingsen

Maja88 skriver:

Krydser fingre for at i kommer der ned uden problemer

Kan godt forstå at du er nervøs.. og når hormonerne så raser gør det det jo ikke bedre.

Men glædelig jul til jer også. håber i kommer til Padborg og får en super skøn jul

Anmeld

22. december 2010

Maja88

Drømmer skriver:

Krydser fingre for at i kommer der ned uden problemer

Kan godt forstå at du er nervøs.. og når hormonerne så raser gør det det jo ikke bedre.

Men glædelig jul til jer også. håber i kommer til Padborg og får en super skøn jul

tak søde søs...

det håber jeg skam også..

I må også have en rigtig god jul som ægtepar

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Maja88 skriver:

jo det kunne vi vel, men "problemet" er bare at vi starter julen den 23 med julehygge og pyntning af træ, som vi ALTID har gjort.

og ved det lyder barnligt, men har bare et eller andet behov for de traditioner og kan blive helt ked/hidsig hvis der laves om på julen hjemme ved mine forældre..

Det er da ikke det mindste barnligt...sådan var det også i mit barndomshjem og indtil min far døde.
Så jeg kan så glimrende forstå dig...men...det var et alternativt løsningsforslag, hvis det skulle være helt tosset.

Min mor kommer fra Sjælland og skal herover, og vi så jo i øjnene, at vejret måske kunne blive sådan, at hun slet ikke kunne komme, men nu ser det heldigvis lovende ud...skønt...man ved jo aldrig med vejret.
Hehe. men der er det nu rørende, for nogle af de unge mennesker fra hendes gamle bylaug har sagt, at hvis det er helt tosset, så skal hun under ingen omstændigheder sidde alene, for så kommer manden og henter hende i traktoren så hun kan holde jul sammen med dem...det er da rørende..ikke!?!
Vi må jo håbe det bedste, og så krydser jeg fingre for dig søde.

Anmeld

22. december 2010

Maja88

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

men altså vi har måske hvad? 1cm sne ca.. ikke mere da.

men det er super super koldt

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Maja88 skriver:

men altså vi har måske hvad? 1cm sne ca.. ikke mere da.

men det er super super koldt

Ja, her på Fyn har det jo været tosset hele dagen, med "sort is" på motorvejene..og da vi lige skulle et smut til Nyborg var det som at køre i brun sæbe.
Så steg temperaturen plidseligt og det begyndte at tø her imellem Nyborg og ørbæk...men nu fryser det atter.

Anmeld

22. december 2010

Maja88

SussieThyssen skriver:

Det er da ikke det mindste barnligt...sådan var det også i mit barndomshjem og indtil min far døde.
Så jeg kan så glimrende forstå dig...men...det var et alternativt løsningsforslag, hvis det skulle være helt tosset.

Min mor kommer fra Sjælland og skal herover, og vi så jo i øjnene, at vejret måske kunne blive sådan, at hun slet ikke kunne komme, men nu ser det heldigvis lovende ud...skønt...man ved jo aldrig med vejret.
Hehe. men der er det nu rørende, for nogle af de unge mennesker fra hendes gamle bylaug har sagt, at hvis det er helt tosset, så skal hun under ingen omstændigheder sidde alene, for så kommer manden og henter hende i traktoren så hun kan holde jul sammen med dem...det er da rørende..ikke!?!
Vi må jo håbe det bedste, og så krydser jeg fingre for dig søde.

jo det er helt sikkert rørende.... iiih hvor er det sødt tænkt af dem..

men skulle det heller ikke fyge eller noget den 24??

tak for dine krydsede fingre Sussie.

og håber i får en helt fantastisk jul, det fortjener en som dig

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Maja88 skriver:

jo det er helt sikkert rørende.... iiih hvor er det sødt tænkt af dem..

men skulle det heller ikke fyge eller noget den 24??

tak for dine krydsede fingre Sussie.

og håber i får en helt fantastisk jul, det fortjener en som dig

Der skulle komme lidt fygevind nordfra, men ikke så meget, og da I skal syd på, tror jeg ikke det skulle blive det store problem.
Du får et stort kram lige tilbage sveske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.