hvor er han sød :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Anonym trådstarter

bedst som vi sidder og snakker spørger min forlovede mig om hvornår barnet begynder og bevæge sig... også fortæller jeg at udfra det der står herinde begynder hjernen at sende impulser til det lille myr i uge 8 og, i det, begynder barnet at bevæge sig i krampe lignende tilstande...

også får jeg kigget på min forlovede, også sidder han og tudbrøler og siger "jeg regnede ikke med at det gik så stærkt, hold kæft et tudefjæs jeg er" også brød han endnu mere sammen :')

syntes bare lige i sku læse om hans helt 1 reaktion på min graviditet og han var rørt til tåre :')

havde jeg slet ikke regnet med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

malenecl

Anonym skriver:

bedst som vi sidder og snakker spørger min forlovede mig om hvornår barnet begynder og bevæge sig... også fortæller jeg at udfra det der står herinde begynder hjernen at sende impulser til det lille myr i uge 8 og, i det, begynder barnet at bevæge sig i krampe lignende tilstande...

også får jeg kigget på min forlovede, også sidder han og tudbrøler og siger "jeg regnede ikke med at det gik så stærkt, hold kæft et tudefjæs jeg er" også brød han endnu mere sammen :')

syntes bare lige i sku læse om hans helt 1 reaktion på min graviditet og han var rørt til tåre :')

Kunne ikke lade være med at smile, da jeg læste det! Det er da vildt sødt

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

malenecl skriver:

Kunne ikke lade være med at smile, da jeg læste det! Det er da vildt sødt

Og tillykke med graviditeten

mange tak :') kan heller ik selv lade vær og smile :')

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

Årh, sikken dejlig og bekræftende reaktion fra ham Det må have været dejligt for dig!

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Jarnsaxa skriver:

Årh, sikken dejlig og bekræftende reaktion fra ham Det må have været dejligt for dig!

det var os ekstremt dejligt endelig at se en reaktion fra ham

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nåååhhhh..hvor kært..ja somme tider kan man blive helt overrasket over sin mands reaktioner og blødhed 
Vær glad for at du har så dejlig en far til dit barn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nåååhhhh..hvor kært..ja somme tider kan man blive helt overrasket over sin mands reaktioner og blødhed 
Vær glad for at du har så dejlig en far til dit barn.

Kærligst
Sussie

det er jeg helt bestemt os, jeg ved han i forvejen er ekstra følsom da vi har haft nogen snak omkring vores hund og eventuel aflivning, men lige denne gang var det altså dejlige glædes tåre var helt chokkeret så blev helt mundlam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.