Kusinekjoler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. december 2010

oo

Se lige! hvad Pernille har specialsyet til frøken Sol og frøken Carla i julegave:

Jeg synes de er sååååå fine - og det synes min søster også der følger billeder af kusinerne i tøjet senere!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

AnneBJ

Hvor ER de fine!! Glæder mig til at se med indhold også!

Anmeld

22. december 2010

Skouboe

Jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af tøserne i tøjet... jeg er sikker på at de bliver vildt lækre. 

Især glæder jeg mig til at se Sols kjole på - størrelsen har voldt lidt problemer.

Anmeld

22. december 2010

oo

Skouboe skriver:

Jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af tøserne i tøjet... jeg er sikker på at de bliver vildt lækre. 

Især glæder jeg mig til at se Sols kjole på - størrelsen har voldt lidt problemer.

altså jeg tror den er lidt stor (men nu blir hun jo kun større, så det er jo ikke noget problem), men mht halsen, så tror jeg altså den er fin, af hvad jeg lige kan vurdere

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

Nøøøøøøjs de er fine!!!

Anmeld

22. december 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

altså jeg tror den er lidt stor (men nu blir hun jo kun større, så det er jo ikke noget problem), men mht halsen, så tror jeg altså den er fin, af hvad jeg lige kan vurdere

Jeg lavede ærmerne 3/4 længde, fordi hun så burde kunne bruge den noget længere.. når hun ikke er mere mobil end hun er, gør det mindre at den er lidt lang.

Anmeld

22. december 2010

anna-jonas

Nøj, hvor er de fine. Glæder mig til at se Sol og Carla i deres kusine-outfit.

Knus Mette

Anmeld

22. december 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

Se lige! hvad Pernille har specialsyet til frøken Sol og frøken Carla i julegave:

Jeg synes de er sååååå fine - og det synes min søster også der følger billeder af kusinerne i tøjet senere!!

Sikke en super god ide med kusinekjoler - Pernille er bare fantastisk god til det med at sy

Anmeld

22. december 2010

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

Hold op manner, hvor er de bare fine !!!

Anmeld

22. december 2010

lion

Hvor er det bare nogle super flotte kusinekjoler. Jeg glæder mig til at se dem på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.