spørgsmål... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2010

NessaXenia

jeg mærkede min lille pige, tydeligt og meget ofte, og sommetider så hårdt at jeg og min kæreste ku mærke det udenpå i den sidste 1½ uge...

De sidste 2 dage har jeg næsten ikke kunne mærke hende., og så tænker jeg, min moderkage lå højt ved sidste scanning (d. 9. dec.)

kan den rykke sig nedad og dermed tage hendes spark?

er ret så bekymret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Polkaprik

Tror ikke moderkagen kan rykke sig, men det kan din lille pige til gengæld og nogle gange ligger de sig med ryggen ud mod maveskindet og så er det svært at mærke de små spark Så mon ikke det er det hun har gang i den lille bølle? Ellers så synes jeg du skal snakke med din JM så du kan føle dig tryg igen.

Michelle

Anmeld

22. december 2010

NessaXenia

Polkaprik skriver:

Tror ikke moderkagen kan rykke sig, men det kan din lille pige til gengæld og nogle gange ligger de sig med ryggen ud mod maveskindet og så er det svært at mærke de små spark Så mon ikke det er det hun har gang i den lille bølle? Ellers så synes jeg du skal snakke med din JM så du kan føle dig tryg igen.

Michelle

jo det kan godt være...

det håber jeg,

Anmeld

22. december 2010

Samus1983

Kender godt følelsen.... Men du skal huske på din lille pige har masse af plads lige nu at møffe rundt på, så derfor mærker man ikke så meget som man gerne ville.. Det derfor det hedder at man skal mærke den bettefis hver dag efter uge 24, da er barnet noget større og pladsen lidt mere trængt..

Kan selv huske ved den første og nu ved den anden (27+5) at man kan virkelig mærke en forskel med de små spark.. Begge er piger, men med 2 forskellige temperament. Nr.1 gav den gas fra 17+1 og var en rigtig vildbasse og drillede mig rigtig meget med spark og hikke. Nr.2 nu her mærkede jeg fra 16+3, men er mere den stille type.. Sparker, men med måde..

Håber det kan gi dig lidt ro og nyde lille pige igen

/mira

Anmeld

22. december 2010

NessaXenia

Samus1983 skriver:

Kender godt følelsen.... Men du skal huske på din lille pige har masse af plads lige nu at møffe rundt på, så derfor mærker man ikke så meget som man gerne ville.. Det derfor det hedder at man skal mærke den bettefis hver dag efter uge 24, da er barnet noget større og pladsen lidt mere trængt..

Kan selv huske ved den første og nu ved den anden (27+5) at man kan virkelig mærke en forskel med de små spark.. Begge er piger, men med 2 forskellige temperament. Nr.1 gav den gas fra 17+1 og var en rigtig vildbasse og drillede mig rigtig meget med spark og hikke. Nr.2 nu her mærkede jeg fra 16+3, men er mere den stille type.. Sparker, men med måde..

Håber det kan gi dig lidt ro og nyde lille pige igen

/mira

dejligt

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.