Mødregruppe .........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2010

mybaby-girl

Ja så var det min tur til at ligge hus til og så var det også anden gang vi skulle mødes, og så bliver det ikke til noget

Stod op/blev vækket af lillemanden kl. 07:51, og fik ham givet mad og derefter ellers bare igang med at rydde op og tænde en masse starinlys, så huset kunne blive varmet op, da vi fandt ud af at den ene sikring var gået, så det hele har været slukket i ca 8 timer, så ingen varme!

Fik så en sms igår aftes at den ene ikke kommer da hendes søn er syg, og vil ikke smitte os andre - det er helt iorden ! Og jeg styrter videre og gør klar til at dække bord og gøre det hyggeligt, men så får jeg en sms igen, hvor der så er en anden der skriver at manden er ude og hente juletræ, så hun har ingen bil hjemme, og de har en MASSE ting, som de skal nå inden de store børn kommer hjem imorgen, så de kom hellere ... OG vi er KUN 4 mødre i gruppen, så sendte jeg sms til hende jeg endnu ikke havde hørt fra at det ikk blev til noget! 

Ville ikke noget med indlægget, bar komme med lidt surt opstød, på min ellers udhvilet gode dag ...... Tak fordi I læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

ullapii@movinmom.dk

kære dig

nyd at du pludselig kan give helt slip, ikke skal noget, kan lade noget andet dejligt ske, kigge på det smukke snevejr, der dukker altid noget andet godt op istedet.

jeg ved godt at det kan lyde irriterende, men når den værste skuffelse har lagt sig, så find ud af hvordan du kan vende det til noget positivt. måske en tur i svømmehallen for dig og oliver, eller på café...

jeg ønsker dig glædelig jul og en dejlig dag.

kærlig hilsen ulla

Anmeld

22. december 2010

Diana...

Hvor øv at det blev aflyst, men jeg ville godt nok selv være mega stresset hvis det var mig der skulle holde noget så tæt på jul. Håber du får en super god dag alligevel. 

Anmeld

22. december 2010

mybaby-girl

ullapii@movinmom.dk skriver:

kære dig

nyd at du pludselig kan give helt slip, ikke skal noget, kan lade noget andet dejligt ske, kigge på det smukke snevejr, der dukker altid noget andet godt op istedet.

jeg ved godt at det kan lyde irriterende, men når den værste skuffelse har lagt sig, så find ud af hvordan du kan vende det til noget positivt. måske en tur i svømmehallen for dig og oliver, eller på café...

kærlig hilsen ulla

Tak for dit positive svar, det er også ved at drysse ned med det negative, og sidder også og hygger mig lidt endnu inden manden skal vækkes

Anmeld

22. december 2010

mybaby-girl

Diana... skriver:

Hvor øv at det blev aflyst, men jeg ville godt nok selv være mega stresset hvis det var mig der skulle holde noget så tæt på jul. Håber du får en super god dag alligevel. 

Tak for svar, jeg har nu alle tingene færdig til juleaften og vi skal holde den ved min mor, så jeg har ikk så meget at se til igen

God dag til dig også ..

Anmeld

22. december 2010

eElak

ullapii@movinmom.dk skriver:

HAPS - det lød stort set som det jeg ville skrive... 

Synes også det er meget modigt at tilbyde at lægge hus til så tæt på jul..... 

Håber du snart får varmen igen.. Her er der bare ingen vand i hanerne... ÆV..

Qnuzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.