Ja så var det min tur til at ligge hus til og så var det også anden gang vi skulle mødes, og så bliver det ikke til noget 
Stod op/blev vækket af lillemanden kl. 07:51, og fik ham givet mad og derefter ellers bare igang med at rydde op og tænde en masse starinlys, så huset kunne blive varmet op, da vi fandt ud af at den ene sikring var gået, så det hele har været slukket i ca 8 timer, så ingen varme! 
Fik så en sms igår aftes at den ene ikke kommer da hendes søn er syg, og vil ikke smitte os andre - det er helt iorden ! Og jeg styrter videre og gør klar til at dække bord og gøre det hyggeligt, men så får jeg en sms igen, hvor der så er en anden der skriver at manden er ude og hente juletræ, så hun har ingen bil hjemme, og de har en MASSE ting, som de skal nå inden de store børn kommer hjem imorgen, så de kom hellere ... OG vi er KUN 4 mødre i gruppen, så sendte jeg sms til hende jeg endnu ikke havde hørt fra at det ikk blev til noget! 
Ville ikke noget med indlægget, bar komme med lidt surt opstød, på min ellers udhvilet gode dag ...... Tak fordi I læste med
Anmeld