Hjælp til Autostol?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Kristina V

Hej piger,

Min lille mand på 8½ mdr sidder ret klemt i han 0-13 kg autostol. Har hverken mål eller vejet ham, men han er lang (bruger str 80 i tøj), og da han var 5 mdr var han 7,5 kg, så kunne forestille mig han er omkring de 10 kg nu. (vejer ham lige når han vågner)

Men vil helst ikke sidde ham i en forudvendt stol nu, så findes der ikke en 9-18 kg stol som er bagudvendt??

Vores datter har den som hedder besafe, som på det tidspunkt var bedst i crashtest (den er forudvendt), og den er vi faktisk rigtig glade for. Men hun kom også først over i den da hun var over 1 år (hun er en meget lille pige)

Julehilsner fra Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Skouboe

Kristina V skriver:

Hej piger,

Min lille mand på 8½ mdr sidder ret klemt i han 0-13 kg autostol. Har hverken mål eller vejet ham, men han er lang (bruger str 80 i tøj), og da han var 5 mdr var han 7,5 kg, så kunne forestille mig han er omkring de 10 kg nu. (vejer ham lige når han vågner)

Men vil helst ikke sidde ham i en forudvendt stol nu, så findes der ikke en 9-18 kg stol som er bagudvendt??

Vores datter har den som hedder besafe, som på det tidspunkt var bedst i crashtest (den er forudvendt), og den er vi faktisk rigtig glade for. Men hun kom også først over i den da hun var over 1 år (hun er en meget lille pige)

Julehilsner fra Kristina

Nej, der findes så vidt jeg ved ikke en 9-18 kg, der er bagudvendt.

Jeg vil anbefale denne:  http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11227

Den kan vendes både frem- og bagudvendt og er rigeligt stor.

Anmeld

22. december 2010

Kristina V

Skouboe skriver:

Nej, der findes så vidt jeg ved ikke en 9-18 kg, der er bagudvendt.

Jeg vil anbefale denne:  http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11227

Den kan vendes både frem- og bagudvendt og er rigeligt stor.

Jeg større kg spring der er i stolen, jo mindre sikker er den. Så vil have en som hedeer 9-18 kg.

Tækte lidt på at kigge i sverige for der er det jo et lovkrav!

Anmeld

22. december 2010

NoName

Kristina V skriver:

Hej piger,

Julehilsner fra Kristina

Vi har lige købt en ny autostol til Caroline, den kan bruges både bagud og fremaf vendt. Det er en besafe izi combi med isofix.

vi er indtil videre rigtig glade for den, vi købte den i søndags, så den er temmelig ny for os endnu, men hun sidder bare så dogt i den, og den er dejlig nem at få hende ind og ud af...

Anmeld

22. december 2010

Kristina V

noname skriver:

Vi har lige købt en ny autostol til Caroline, den kan bruges både bagud og fremaf vendt. Det er en besafe izi combi med isofix.

vi er indtil videre rigtig glade for den, vi købte den i søndags, så den er temmelig ny for os endnu, men hun sidder bare så dogt i den, og den er dejlig nem at få hende ind og ud af...

Den ser fin ud, men igen er der så stor kilo spring.
Jeg vil helst have den er 9-18 kg og bagudvendt...

Anmeld

22. december 2010

NoName

Kristina V skriver:

Den ser fin ud, men igen er der så stor kilo spring.
Jeg vil helst have den er 9-18 kg og bagudvendt...

recaro har vist nok en... men den kan kun bruges bagudvendt ikke begge veje. fortalte de i os i butikken i søndags...

Anmeld

22. december 2010

Kristina V

noname skriver:

recaro har vist nok en... men den kan kun bruges bagudvendt ikke begge veje. fortalte de i os i butikken i søndags...

Iiii det må jeg lige prøve at se.. Vil helst den bare er bagudvendt når han ikke er størrer.
Den store skal nemlig snart over i en ny, og så kan han få hendes når han selv bliver større...

Anmeld

22. december 2010

SøsL

Hej,

Jeg kan varmt anbefale Britax Club Class Extra, den kan du vende både bagudvendt og fremad alt afhængig af barnets alder. det jeg godt kan lide ved den det er at den kan ligges ned og så kan den bruges fra 0-18kg. mener jeg det er.

Den passer i alle biler. Har selv sådan en stående - skal dog bruge den igen til April. Men bestemt anbefalelsesværdig.

Og ja den er godkendt efter alle de danske regler der forefindes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.