Kan de kede sig? 5 uger gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Margorie

Ja nu spørg jeg lige, kan de kede sig?
Vores den mindste er 5 uger, og har været meget utilfreds det sidste stykke tid- selv om han er nyskiftet, badet og madet, vil han ikke være hos os, men heller ikke sove, nu har vi så købt et legetæppe med rangle-dingle dyr og et stort baby spejl og han nyder at ligge både på mave og ryg og baske til ting der rasler og kigge i spejlet. Han er begyndt at 'smile og snakke'. OG HAN GRÆDER IKKE ELLER ER HYSTERISK MERE!!! Men skal vi ta det som at han bare har kedet sig før legetæppet? Og hvor længe må han ligge og hygge sig der når han kun er 5 uger?

Margorie- der nu nyder smil og glade dage med sin lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Frøken J.

Margorie skriver:

Ja nu spørg jeg lige, kan de kede sig?
Vores den mindste er 5 uger, og har været meget utilfreds det sidste stykke tid- selv om han er nyskiftet, badet og madet, vil han ikke være hos os, men heller ikke sove, nu har vi så købt et legetæppe med rangle-dingle dyr og et stort baby spejl og han nyder at ligge både på mave og ryg og baske til ting der rasler og kigge i spejlet. Han er begyndt at 'smile og snakke'. OG HAN GRÆDER IKKE ELLER ER HYSTERISK MERE!!! Men skal vi ta det som at han bare har kedet sig før legetæppet? Og hvor længe må han ligge og hygge sig der når han kun er 5 uger?

Margorie- der nu nyder smil og glade dage med sin lille dreng

Små børn kan bestemt kede sig De har brug for at blive stimuleret og udfordret både motorisk og mentalt. Det er den måde, de udvikler sig på! Om det lige var tilfældet med dit barn skal jeg dog ikke kunne sige 

Anmeld

22. december 2010

quar20

Tror ikke de keder sig men trænger til at udvikle deres sanser, og være "lidt alene"..!! Sådan er min søn ihvertfald og han er også 5 uger gammel..!! Tit kan han også ligge lidt i vuggen og snakke og pludre til den bamse der er i hjørnet

Husker også at min anden søn var sådan omkring samme tidspunkt, så tror skam det er helt normalt

Anmeld

22. december 2010

Margorie

Okay. Jamen så har vi jo nok bare kedet den lille herre
Kan huske dengang min datter var lille hun kunne nemlig ikke lide at ligge alene og hygge sig på legetæppet før hun var ihvertfald over 2 mdr. Men børn er jo forskellige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.