At jeg har gjort en god gerning 
Det hele er egenligt en meget indviklet og lang historie, men kan prøve at gøre den kort og overskuelig.
Ligesom jeg selv har haft, har min søster på 15 år svært ved at vælge hvor hun har skulle bo henne ang min mor og far, det har været sådan lidt halvt og halvt, at hun vidste hvad hun ville, ligesom jeg selv havde svært ved dengang.
Da jeg ikke føler for at hun skal bo ved min far af så mange årsager, og hun ikke rigtigt følte sig " rigtigt " hjemme omme ved vores mor, eller hvilket ord man nu lige kan bruge. Så valgte jeg egenligt at tilbyde hende at hun kunne bo oppe ved os, det vidste hun ikke helt i starten, indtil jeg egenligt forklarede hende hvor for vi havde tilbudt hende det, mig og kæresten. Hun sagde så, hvis hun havde fået det tilbud inden hun i første omgang flyttede om til vores far, havde hun sagt ja med det samme. Vi sagde til hende at selvfølgelig havde vi også regler der skulle overholdes, pligter der skulle laves med mere. Men hun valgte så at hun gerne ville bo ved os, i en periode på ubestemt tid, vi fik grønt lys fra min mor, som også mente det var en god idé, selv kommunen tror det vil være godt for hende, er så glad for jeg kunne gøre noget godt for min elskede søster, andet end sidde og se på, og intet kunne gøre. Vi har haft vores ture da vi var mindre, men har alle søskende ikke det? Hehe.
Men hun er simpelthen min fantastiske lillesøster, jeg vil gøre alt for! Vil give hende den bedste start på hendes ungdoms liv, som jeg selv fik da jeg flyttede hjemmefra.
Jeg elsker dig, Michelle! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld