Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: I lyngby....
I lyngby....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Okey har arbejdet der måske skulle jeg forbi din frisør så seriøst hver gang jeg ser dit billed, får jeg lyst til farve det rødt
Har skrevet til dig i et brev.... Så vi ikk tager alt pladsen herinde...
Shibby skriver: 1 gang var nok,-farvede det 2 gange,-men det hjalp faktisk ikk på det! Mit hår var sort før, jeg afblegede det en gang,-og rødt i bagefter. Er glad for resultatet Yep....Lucas blev 6 her den 18 Tror jeg i snit har 7 henvendelser pr dag og nok 25-30 venne anmodninger pr uge. Det blir føærst slemt ved sæson opstart og genudsendelser,men har lært at leve med det Vi mødtes til De Unge Mødres Galla ved afsnit 200 den 29 april 2009 Og jo-Peter friede i sommers
1 gang var nok,-farvede det 2 gange,-men det hjalp faktisk ikk på det! Mit hår var sort før, jeg afblegede det en gang,-og rødt i bagefter. Er glad for resultatet
Yep....Lucas blev 6 her den 18
Tror jeg i snit har 7 henvendelser pr dag og nok 25-30 venne anmodninger pr uge. Det blir føærst slemt ved sæson opstart og genudsendelser,men har lært at leve med det
Vi mødtes til De Unge Mødres Galla ved afsnit 200 den 29 april 2009
Og jo-Peter friede i sommers
Oki - jeg må se og få taget mig sammen til og få noget nyt i håret Har det med altid og vende tilbage til det mørke HAHAHA hooooold da op folk går amok Nu ved jeg godt jeg li har leget spørgejørgen også.. Men det da godt nok vildt! Men ja man lærer vel og leve med det - nok ikk nemt og undgå når man er på landsdækkende tv. hihi Tænkte godt det var til et lignende arrangement.. Ellers ku jeg ikk lige se hvordan i ku støde ind i hinanden ellers når i boede i hver sin ende af landet Jaa det sys jeg nok jeg kort hørte i et af programmerne, får ikk fuldt med hver gang.. Så var ikk sikker. Men stort tillykke Synes det er så fedt for dem der finder en anden kærlighed selvom man har barn.
6 år.. ja.. det går sku stærkt! Min niece fylder 3 samme dag som mikkel, og jeg synes også bare min søster liiii har fået hende, men nej
Thereseh skriver: Har haft lidt forskellige længder, og lidt forskellige toner af rødt. Har aldrig haft sådan postkasse rødt, mere naturlig eller kraftig kobber.
Har haft lidt forskellige længder, og lidt forskellige toner af rødt. Har aldrig haft sådan postkasse rødt, mere naturlig eller kraftig kobber.
Hvor er du smuk, dit hår er bare så flot
Silvermist skriver: Hvor er du smuk, dit hår er bare så flot
Tusind tak
her er der nogen af mit råde hår da jeg havde det.
billed 2 er hvor farven er faldmet.
Jeg er normalt helt blond og har gerne ville farve mit hår rødt et par gange men det vil simpelthen ikke tage ordentligt imod... det er altid endt med at blive sådanne gullerødsfarvet så jeg har droppet den røde farve desværre
Til alle sammen/p>
Jeg synes altså at i har nogle rigtige flotte farver rød, og det klæder jer alle sammen faktisk synes jeg . Lige nu sidder jeg med min røde farve i håret og venter på jeg kan vaske det ud . Så vil jeg ligge et billede ind når det er klart .
God jul til jer alle
De sødeste julehilsner fra Ditte & Alexander
Jeg vil nu gerne have min rigtige brune hårfarve igen, men kun fordi den røde er blevet orange....
her er jeg med mit røde hår. dog falmlet lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128