L*** Altså (Hjerne søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Anonym trådstarter

Ej. Her imorgen skal der jo hentes julekurv. Det har vi fået et rigtig fint brev om, at vi er blevet godkendt til osv.

Dette brev blev læst igennem, skødesløst smidt på bordet, for i næste nu... At blive gennemtygget af min søn.(!)
Derefter blev det s´følig smidt ud.

NU har jeg så fundet ud af, efter at have snakket med min veninde at jeg altså skal bruge det her skide brev.
Jeg har med plastichansker gennemgået skraldeposen (ja klamt i know) men det er der bare ikke!! AAAARRGH pis.

Hvorfor gør jeg bare altid sådan nogle dumme ting?!
Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, udover at give mig selv et kæmpe klap på skulderen for altid at være så eftertænksom og forudseende. Gees!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Low

Anonym skriver:

Ej. Her imorgen skal der jo hentes julekurv. Det har vi fået et rigtig fint brev om, at vi er blevet godkendt til osv.

Dette brev blev læst igennem, skødesløst smidt på bordet, for i næste nu... At blive gennemtygget af min søn.(!)
Derefter blev det s´følig smidt ud.

NU har jeg så fundet ud af, efter at have snakket med min veninde at jeg altså skal bruge det her skide brev.
Jeg har med plastichansker gennemgået skraldeposen (ja klamt i know) men det er der bare ikke!! AAAARRGH pis.

Hvorfor gør jeg bare altid sådan nogle dumme ting?!
Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, udover at give mig selv et kæmpe klap på skulderen for altid at være så eftertænksom og forudseende. Gees!

Har du prøvet at ringe til dem og høre hvad i gør for det kan være at i står i et eller andet system de har for at man ikke kan snyde

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Har du prøvet at ringe til dem og høre hvad i gør for det kan være at i står i et eller andet system de har for at man ikke kan snyde

Nej ikke endnu, for jeg har først lige fundet ud af, helt præcist hvor væk det var. ... og numrene står i brevet. FLOT!

Anmeld

21. december 2010

Low

Anonym skriver:

Nej ikke endnu, for jeg har først lige fundet ud af, helt præcist hvor væk det var. ... og numrene står i brevet. FLOT!

Hvor er det øv. Men der må være et eller andet i kan gøre tænker jeg. I skal jo have en lækker juleaften.. men jeg vil anbefale at ringe eller måske maile dem men de giver ikke rådgivning over nettet..

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Hvor er det øv. Men der må være et eller andet i kan gøre tænker jeg. I skal jo have en lækker juleaften.. men jeg vil anbefale at ringe eller måske maile dem men de giver ikke rådgivning over nettet..

Jeg må bare prøve at møde op imorgen, og forklare dem hvordan det hænger sammen. Jeg kan vel ikke være den første i verden, der har dummet mig sådan.

Anmeld

21. december 2010

Low

Anonym skriver:

Jeg må bare prøve at møde op imorgen, og forklare dem hvordan det hænger sammen. Jeg kan vel ikke være den første i verden, der har dummet mig sådan.

Det er også det jeg tænker.. er det imorgen julehjælpen skal hentes? 

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Det er også det jeg tænker.. er det imorgen julehjælpen skal hentes? 

I hvert fald den jeg har søgt. bliver spændende at se. Jeg har hørt at de skulle indeholde en hel del gode ting.

Anmeld

21. december 2010

twinboys

pøj pøj med det og så pas endelig en anden gang på så vigtige papirer

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

pøj pøj med det og så pas endelig en anden gang på så vigtige papirer

Hehe amen altså. Jeg er bare sådan en klovn på det område!!
Jeg render altid med hovedet under armen.

Anmeld

21. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

Hehe amen altså. Jeg er bare sådan en klovn på det område!!
Jeg render altid med hovedet under armen.

Måske du skulle lægge armen op på hovedet for at holde hovedet der... smiler,...

God jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.