gyylp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2010

fif

Hej damer ...

Min lille prut fis på snart 5 uger, er meget ivrig når hun skal have mad, og det ender tit med at hun gylper imens og bagefter.. prøver at tage hende op, et par gange, men synes ikk helt at det hjælper på det!! hun hiver og trækker løs i brystet og virker lidt ukoncentreret især om aftenen.

Nogle forslag til hva man kan ændre på, eller har det noget med min mælk at gøre?? - og får hun nok så??

Hilsen Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

ESV

Prøv at bøvse hende af med jævne mellemrum. Måske virker det, måske ikke.

Det virkede ikke på vores og vi levede i lugt af gylp/bræk de første ca 6 måneder for hun gylpede RIGTIG RIGTIG meget.

har desværre ikke nogen gode husmoder råd at give af men kan love dig det bliver bedre når hun bliver ældre og kommer på mere fast kost!

Anmeld

21. december 2010

ESV

Nå ja hvis hun virker ukoncentreret kan du prøve at skærme hende af med en stofble over hovedet det kan være fordi hun er liiiiidt for påmærksom på sine omgivelser. Det ved jeg hjalp på vores.

Anmeld

21. december 2010

Pige2009

ESV skriver:

Det virkede ikke på vores og vi levede i lugt af gylp/ de første ca 6 måneder for hun gylpede RIGTIG RIGTIG meget.

har desværre ikke nogen gode husmoder råd at give af men kan dig det bliver bedre når hun bliver ældre og kommer på mere fast kost!

Samme her. Laura gylpede konstant og med sine nu 14 mdr. på bagen bøvser hun voldsomt meget i stedet for

Der er ikke så meget at gøre andet end at bøvse hende af

Anmeld

21. december 2010

fif

ESV skriver:

Det virkede ikke på vores og vi levede i lugt af gylp/bræk de første ca 6 måneder for hun gylpede RIGTIG RIGTIG meget.

har desværre ikke nogen gode husmoder råd at give af men kan love dig det bliver bedre når hun bliver ældre og kommer på mere fast kost!

Uhaa, det var lang tid... Men tænker, hun taber sig vel ikk ??

Anmeld

21. december 2010

ESV

fif skriver:

Uhaa, det var lang tid... Men tænker, hun taber sig vel ikk ??

Nej jeg var MEGET bekymret for om hun fik mad nok med alt det der kom op igen, men hun tog fint på og voksede generelt som hun skulle og hendes udvikling var i det hele taget meget fin.

Jeg fik af vide at det der kom op igen var overskudsmad, hun spiste meget hurtigt og fik derfor (meget) mere mad ind end hun egentlig havde plads til og det var det der kom op igen, men hun har selv reguleret ind for var da bekymret for om jeg havde fået en lille overspiser.. men det forsvandt lige så langsomt i takt med hun fik mere og mere normal kost.

Anmeld

22. december 2010

fif

ESV skriver:

Nej jeg var MEGET bekymret for om hun fik mad nok med alt det der kom op igen, men hun tog fint på og voksede generelt som hun skulle og hendes udvikling var i det hele taget meget fin.

Jeg fik af vide at det der kom op igen var overskudsmad, hun spiste meget hurtigt og fik derfor (meget) mere mad ind end hun egentlig havde plads til og det var det der kom op igen, men hun har selv reguleret ind for var da bekymret for om jeg havde fået en lille overspiser.. men det forsvandt lige så langsomt i takt med hun fik mere og mere normal kost.

okay, det er jo kun godt men tænker, når du siger normal kost så mener du grød osv ikk?

Anmeld

22. december 2010

ESV

fif skriver:

okay, det er jo kun godt men tænker, når du siger normal kost så mener du grød osv ikk?

Både og.. Hun gylpede (kastede op) stadig rigtig meget mens hun kun fik grød, det er først efter hun er kørt over på rigtig mad (alm. rugbrød, hele stykker kød, grøntsager osv) det er blevet bedre og det stoppede først helt efter hun havde lært at kravle og derfor ikke lagde så meget vægt på maven. Så tror du skal finde tålmodigheden frem og vente og se...

Anmeld

22. december 2010

fif

ESV skriver:

Både og.. Hun gylpede (kastede op) stadig rigtig meget mens hun kun fik grød, det er først efter hun er kørt over på rigtig mad (alm. rugbrød, hele stykker kød, grøntsager osv) det er blevet bedre og det stoppede først helt efter hun havde lært at kravle og derfor ikke lagde så meget vægt på maven. Så tror du skal finde tålmodigheden frem og vente og se...

Ja, okay der er jo heller ikk så meget andet at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.