jeg kan ikke finde ud af det :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. december 2010

JuelZ

er jeg ved at gå i deperasion/deperation**staves ?

jeg føler mig overhovedet ikke glad mere, laver en fascade dagen lang og når først jeg ligger mig i seng, kommer alt som er sket i løbet af dagen blussende frem i mig, jeg bliver vred, utilrengelig og virkelig unfair...
Jeg er ved at få et flip over mig selv... jeg føler mig så falsk overfor mine personer, og føler bare ikke at jeg kan sige noget til nogen mere, vil hellere holde mig for mig selv og bare lukke mig selv helt inde hvis jeg ku komme til det... og arg jeg ved bare ikke om jeg er ved at gå ind i en depri periode...I det hele taget er jeg, når min svigermor fx retter på mig, ved at eksplodere fuldstændig... men vil bare overhovedet ikke sige noget, så istedet holder jeg det for mig selv...
og ved at det lige pludselig alt sammen kommer farende også enten ender det i gråd eller i vrede...

tror i det kan være noget om det, eller kan det være noget helt andet?? hm... føler mig så hjælpeløs lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

malenecl

Det lyder lidt som det var ved mig i starten, da jeg fandt ud af at jeg har en depression. Syntes du skal gå til lægen og få det "tjekket". Hvis du selvfølgelig selv syntes der er behov for det.

Men hvis det er en depression, bliver den jo kun værre når du ikke får snakket om det. Ikke for at gøre dig bange eller noget.

Håber du kunne bruge mit svar til noget.

Anmeld

21. december 2010

JuelZ

malenecl skriver:

Det lyder lidt som det var ved mig i starten, da jeg fandt ud af at jeg har en depression. Syntes du skal gå til lægen og få det "tjekket". Hvis du selvfølgelig selv syntes der er behov for det.

Men hvis det er en depression, bliver den jo kun værre når du ikke får snakket om det. Ikke for at gøre dig bange eller noget.

Håber du kunne bruge mit svar til noget.

kan godt bruge det svar til noget har selv overvejet lægen, men var bare nødt til lige at få et eventuelle svar om hvad det kunne være men frygter bare det er det ... og ... iijh... det så træls.... ved nemlig at det er bedst at snakke om det, men føler bare slet ingen overskud til det

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Tror desværre også det er starten på en depression .. Sådan havde jeg det nemlig også .. Skynd dig til lægen , ellers blir det kun meget værre .. 

Anmeld

21. december 2010

malenecl

TinaMajdah91Juel skriver:

kan godt bruge det svar til noget har selv overvejet lægen, men var bare nødt til lige at få et eventuelle svar om hvad det kunne være men frygter bare det er det ... og ... iijh... det så træls.... ved nemlig at det er bedst at snakke om det, men føler bare slet ingen overskud til det

Forstår dig udmærket godt! Jeg lider selv af en svær depression, men har så lært at leve med den. Jeg gik så ikke til lægen i tide, min blev bare værre og værre.

Så jeg syntes bestemt at du skal gå til lægen. Det kan jo også være at jeg tager helt fejl, at det slet ikke er det .

Anmeld

21. december 2010

eElak

hejsa..

Prøv at kigge dette skema igennem, og spørg dig selv om det passer ved dig... 

http://www.psykiatrifonden.dk/Forside/Projekter/Landsindsatsen+mod+Depression/Mere+om+depression/Symptomer/Test+om+du+har+en+depression

Det var sådan et lign. skema jeg blev udsat for da jeg fik af vide at jeg havde en (fødsels)depression.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.