Snøft - Det gik super godt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Kunne jeg godt forstille mig.. 

men mon ikke det nye sted og bliver lækkert. 

Er ret sikker på det nye sted er ligeså godt som der hvor hun lige kommer fra.. Dog er tingene lidt anderledes der.. Det bliver super godt til hende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Er ret sikker på det nye sted er ligeså godt som der hvor hun lige kommer fra.. Dog er tingene lidt anderledes der.. Det bliver super godt til hende... 

Det er jeg også sikker på det bliver.. 

Anmeld

21. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Det er jeg også sikker på det bliver.. 

Jep... 

Anmeld

21. december 2010

Hasselnødden

MoarJ skriver:

I dag da jeg stod op og gjorde Julie og Jeg færdige til at komme på arbejde og i dp, kunne jeg tydelig mærke at det var sidste dag i dp og mor her var noget nedtrykt... Men sådan er det når man vælger at flytte.. Så må man også tage det med, der kommer... 

Jeg havde lavet lidt julekonfekt de kunne hygge med i dp.. Og nøj hvor de nød det fuldt ud... 

Jeg fik kæresten til at købe en lille blomst hvor der også var et lille duftlys med... Jeg frygtede virkelig at dp ikke vil tage imod det... 

Hun blev rigtig glad for den og vi hyggede os i 1½ time med kaffe og kage, og leg sammen med børnene... Det var så hyggeligt... 

SÅ kom det svære... Vi skulle sige farvel... Hun fik sagt farvel til Julie med kys og kram - Det var så skønt og varmt at se.. Hun har været rigtig glad for Julie... 

Kæresten og Jeg fik hånden og et ordentlig kram af hende.. Det varmede virkelig, og kommer dælme til at savne hende... 

Heldigvis er vi meget velkommen til at komme og besøge hende - Og vi skulle endelig smide nogle sms'er engang imellem, så hun også hørte hvordan det gik med Julie... 

Så dejligt at vide at vi er velkommen... Selvom hun ikke er hos hende mere... 

Argh... Har en klump til at sidde i halsen... 

Fantastisk I har haft det så godt med jeres dagplejer

Anmeld

21. december 2010

Mira0911

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Fantastisk I har haft det så godt med jeres dagplejer

Ja det er virkelig skønt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.