Gravid og ved at gå ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2010

Anonym trådstarter

ja så sidder man her og stor tuder, og kan bare slet ikke overskue nogt som helst, ikke engang at gå i seng.....

har kun ca 10 uger tilbage af min graviditet, og har derfor måtte tage en masse forbehold i år, alligevel er det hele kørt helt af sporet.

havde sagt til familien, at jeg senest skulle have juleønsker, 14 dage før jul, og den 14 måtte jeg alligevel rykke for ønskerne, og fik gaverne købt, pludselig ringede svigermor i går, at vi alligevel var på gave med min svoger, så vi nu skulle ud og købe julegaver, men han havde ikke tid, så hun skulle købe alle gaverne for ham, og spurgte da også om hun skulle klare fra os, men takkede nej, da vi havde købt noget, så skulle finde ud af, og supplere op, så blev for indviklet. Men var fandme gal, har sgu rigeligt at se til, og er booket helt til den anden side af jul.

derudover har jeg haft en del problemer med noget nær familie, hvor jeg endte med at sige fra, fordi ejg simpelthen ik gad finde mig i tingene mere (den ene er psykisk syg) mine søstre gav mig samme melding, og de ved jeg pga den ene bliver betragtet som det sorte får, og vi havde snakket om alle at melde fra til jkulesamkommen i år, på trods af det, skal alle de andre nu med, og jeg er dne eneste som ikke tager med, fordi de ombestemte sig i sidste øjeblik, og fair nok, men kunne de ikke lige have givet en advarsel.....

nu står jeg med alle spørgsmålene fra familien, hvorfor jeg ikke kommer osv osv, og får en masse problemer fordi jeg er den eneste som har meldt fra, og endte med min søster blev sur da jeg snakkede med hende om det, og nu står jeg så bare her

jeg er bare så gal, sur og ked, for hun har ikke engang ringet tilbage, jeg er stresset over begge ører, gravid med bækkenløsning, og føler slet ikke nogen tager hensyn til mig, men jeg skal bare stå på pinde for alle andre

Jeg har hjulpet folk og accepteret, været large og imødekommende, og føler simpelhen ikke det er gengældt, føler mig trådt på over hele linjen

jeg føler virkelig bare bægeret nu er fuldt og jeg ikke kan mere, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det hele, alle snakker om at det er jo jul, og så skal man jo tænke på familen og blablabla, men er jeg ikke en del af familien, skal man stadig bare tænke på alle andre end mig, fordi det jo er jul, og jeg jo nok stadig har "brede skuldre"

øv hvor har jeg bare fået nok !!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

LR85

ØV hvor er det bare svært a være gravid og være nok så rigeligt belastet af det, og med en familie som ikke hjælper særlig meget til for a det hele bliver nemmere....

øv, kan virkelig godt forstå din frustration, smadder godt du har sagt fra overfor den del a familien som du fik nok af, man skal passe på sig selv.

Kæmpe  fra mig.

Louise

Anmeld

21. december 2010

Pipsle2012

Synes lige du skal have en KÆMPE

Håber du på trods af alle de øv-ting får en rigtig dejlig jul

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Musen201284 skriver:

Synes lige du skal have en KÆMPE

Håber du på trods af alle de øv-ting får en rigtig dejlig jul

Tusind tak, håber jeg også

og en dejlig jul til jer også

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

ØV hvor er det bare svært a være gravid og være nok så rigeligt belastet af det, og med en familie som ikke hjælper særlig meget til for a det hele bliver nemmere....

øv, kan virkelig godt forstå din frustration, smadder godt du har sagt fra overfor den del a familien som du fik nok af, man skal passe på sig selv.

Kæmpe  fra mig.

Louise

tusind tak for ordene, håber i får en dejlig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.