Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
som overskrifen lyder kan man fryse MME? hvis man kan så hvor længe? God Jul allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fryse ??Har jeg aldrig hørt om - men ved det ikke..Ved kun man max må ha det på køl et døgn fra det er lavet
Lou87 skriver: Fryse ??Har jeg aldrig hørt om - men ved det ikke..Ved kun man max må ha det på køl et døgn fra det er lavet
tækte på om man ikke kunne fryse selve pulveret? (: mener at have hørt det engang men aner det ikke om det passer.
Camillee skriver: tækte på om man ikke kunne fryse selve pulveret? (: mener at have hørt det engang men aner det ikke om det passer.
hmm lyder mærkeligt - tror det umiddelbart ikk
Det tror jeg bestemt ikke.
Står der ikke noget på pakken??
Man må i hvert fald ikke nedfryse færdiglavet MME
Louise
Jo det må man gerne, men kan ikke huske om holdbarheden hedder 1 eller 3 mdr.. undersøger det lige..
Frysning:
Pulveret kan straks efter åbning af folieposen nedfryses i portioner i fryseegnet emballage. Holdbarhed max. 3 måneder, ved -18 grader, dog ikke over mindste holdbarhed. Efter optøning bør pulveret anvendes indenfor få dage.
http://www.superbest.dk/produkt/modermaelkserstatning-1
bagger26 skriver: Frysning: Pulveret kan straks efter åbning af folieposen nedfryses i portioner i fryseegnet emballage. Holdbarhed max. 3 måneder, ved -18 grader, dog ikke over mindste holdbarhed. Efter optøning bør pulveret anvendes indenfor få dage. http://www.superbest.dk/produkt/modermaelkserstatning-1
årh tusinde tak (: ved du om det også gælder NAN HA?
Camillee skriver: årh tusinde tak (: ved du om det også gælder NAN HA?
Nej kender det ikke lige, men vil tror det er det samme for det som for det andet..
bagger26 skriver: Nej kender det ikke lige, men vil tror det er det samme for det som for det andet..
mange tak (:og god jul..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128