For h*lved jeg er træt!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Sabsy

Åååååååh! - nu har Benjamin været syg i 3 dage, skreget ud afbrudt siden søndag (også mens han sover!!!!!!!!) - han har 40* i feber og selvom han sidder hos os er han ked!.. Har været til adskillelige læger og de siger der intet er galt.. Nøøøøøjh jeg er træt Undskyld mit brok, skulle bare af ned det - knus en meget træt Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Caroline86

jamen selvfølgelig er der noget galt når han har 40 i feber

har de taget blodprøver,podninger osv?

stakkels Jer!

Anmeld

21. december 2010

Sabsy

Caroline86 skriver:

jamen selvfølgelig er der noget galt når han har 40 i feber

har de taget blodprøver,podninger osv?

stakkels Jer!

Det vil de ikke! Har været hos to læger idag og de kalder det alle sammen "lidt feber".. Han har sovet 1 time siden imorges :/ og han stod altså op kl 5.. Er helt smadret.. - men lægerne mener ikke der er grund til at tage blodprøve..

Anmeld

21. december 2010

LR85

ihhh hvor kan jeg godt forstå dig. Min dreng har også lige været syg hvilket var hårdt nok i sig selv. Men heldigvis hjalp manden rigtig meget, så jeg fik lidt aflastning.

Håber du selv kan få lidt aflastning, for det er bestemt ikke nemt a være MOR!!

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

SabrinaJuulOlsen skriver:

Åååååååh! - nu har Benjamin været syg i 3 dage, skreget ud afbrudt siden søndag (også mens han sover!!!!!!!!) - han har 40* i feber og selvom han sidder hos os er han ked!.. Har været til adskillelige læger og de siger der intet er galt.. Nøøøøøjh jeg er træt Undskyld mit brok, skulle bare af ned det - knus en meget træt Sabrina

er hans ører blevet tjekket???

det kunne godt lyde som om det er hans ører, når du skriver han skriger når han sover

Anmeld

21. december 2010

Carina1977

Åhh hvor jeg kender det. Min søn var også meget syg da han var mindre, og ofte med meget høj feber (læs over 40 grader) og i flere dage. Det er hårdt mens det står på. Pas på ikke at give alt for meget tøj på...de skal af med varmen. Lad ham evt. kun ligge med et lagen over sig, når han skal sove.

Du får lige et kram med på vejen

Anmeld

21. december 2010

Stumpen

Vær fræk og ring direkte til børneafd.

Da mathilde som knap 2 mdr fik feber og ikke ville spise sendte min læge hende direkte på børneafd. for som hun siger, så små børn skal ikke have feber uden synlige tegn som f.eks snot...

Anmeld

21. december 2010

Sabsy

mor-til-vanessa skriver:

er hans ører blevet tjekket???

det kunne godt lyde som om det er hans ører, når du skriver han skriger når han sover

Det var det første der blev tjekket der var intet..

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

Det var det første der blev tjekket der var intet..

han kan ikke være inde i en peroide med tigersprig???

og så oveni "bare" have fået influenza??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.