Apotekets test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaring med apotekets teste.. 

Er der nogen der har haft falsk positive med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Lucipher

Hejsa.

Jeg tror du kan få falsk positiv med alle tests.

Hilsen Julie

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaring med apotekets teste.. 

Er der nogen der har haft falsk positive med dem?

Så vidt jeg ved er der ikke noget der hedder falsk positiv. Kun falsk negativ... Og mon ikke apotekets tests er lige så gode som allemulige andre?... Har selv brugt dem og de viste positiv(og den er god nok)

Ellers kan du vente et par dage og teste igen, så skulle stregen blive tydeligere hvis du er gravid

Anmeld

22. december 2010

Nalle

Det er meget svært at få en falsk positiv, så længe du ikke overskrider tidsfristen for at kigge på testen, det jo noget i ens krop der gør den bliver positiv, som man kun har som gravid

Jeg har altid brugt de billlige, og den viste jeg var gravid to gange, og har to skønne børn den dag idag

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Det er meget svært at få en falsk positiv, så længe du ikke overskrider tidsfristen for at kigge på testen, det jo noget i ens krop der gør den bliver positiv, som man kun har som gravid

Jeg har altid brugt de billlige, og den viste jeg var gravid to gange, og har to skønne børn den dag idag

Der gik desværre længere tid.. Jeg kan lige se om jeg kan fange det på et billede.. Men jeg regner nu desværre ikke med den test.. 

Men den blev nu mere tydelig om aftenen..

Anmeld

22. december 2010

Nalle

Anonym skriver:

Der gik desværre længere tid.. Jeg kan lige se om jeg kan fange det på et billede.. Men jeg regner nu desværre ikke med den test.. 

Men den blev nu mere tydelig om aftenen..

Før jeg blev gravid med min søn tog jeg en test en måned inden, jeg kom til at kigge på den efter små 10 min hvor den var positiv, ( fordi den havde lagt for længe ) kom til lægen dagen efter, hun sagde endten havde jeg ikke været gravid, ellers var det en graviditet man normalt aldrig ville opdage, da den ikke blev til noget, men var heldig måned efter

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Før jeg blev gravid med min søn tog jeg en test en måned inden, jeg kom til at kigge på den efter små 10 min hvor den var positiv, ( fordi den havde lagt for længe ) kom til lægen dagen efter, hun sagde endten havde jeg ikke været gravid, ellers var det en graviditet man normalt aldrig ville opdage, da den ikke blev til noget, men var heldig måned efter

Jeg kunne ikke rigtig fange det på et billede..

Men jeg tager en test i morgen tror jeg..

Jeg håber bare sådan.. 

Men nu er symptomerne så småt kommet også.. 

Men det kan jo også være indbildning..

Anmeld

22. december 2010

Nalle

Anonym skriver:

Jeg kunne ikke rigtig fange det på et billede..

Men jeg tager en test i morgen tror jeg..

Jeg håber bare sådan.. 

Men nu er symptomerne så småt kommet også.. 

Men det kan jo også være indbildning..

Så må vi håbe den er der

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Så må vi håbe den er der

Tak det håber jeg også. Må prøve at teste i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.