Er faktisk rørt til tårer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg skriver stadig som anonym men de piger jeg har snakket med ved hvem jeg er Jeg har en lille bøn og et lille håb om at ku ha haft råd til en julegave til min søn. Flere piger har været så storhjertede at tilbyde en lille pakke. Idag har jeg modtaget hva jeg vil sige en stor pakke (i forhold til hun ikke kender os) af Pia.Jeg sidder faktisk her og er rørt til tårer. Et fint julekort også. Jeg syns det er så stort og godhjertet af hende. Jeg er så taknemmelig. Det syns jeg lige alle sku vide. 100000000 tak til Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Pia.

Nu bliver jeg da helt rørt, hvor er du sød ... Det var virkelig så lidt, ville ønske jeg kunne hjælpe meget mere end det her... Håber den lille trold bliver glad for gaven...

Stort knus og ønske om en helt fantastisk dejlig jul til dig og familien..

- Pia.

Anmeld

21. december 2010

maria87

Pia. skriver:

Nu bliver jeg da helt rørt, hvor er du sød ... Det var virkelig så lidt, ville ønske jeg kunne hjælpe meget mere end det her... Håber den lille trold bliver glad for gaven...

- Pia.

det er virkelig stort af dig glædelig jul

Anmeld

21. december 2010

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg skriver stadig som anonym men de piger jeg har snakket med ved hvem jeg er Jeg har en lille bøn og et lille håb om at ku ha haft råd til en julegave til min søn. Flere piger har været så storhjertede at tilbyde en lille pakke. Idag har jeg modtaget hva jeg vil sige en stor pakke (i forhold til hun ikke kender os) af Pia.Jeg sidder faktisk her og er rørt til tårer. Et fint julekort også. Jeg syns det er så stort og godhjertet af hende. Jeg er så taknemmelig. Det syns jeg lige alle sku vide. 100000000 tak til Pia.

Det var dejligt. Super flot gjort. Dejligt at der findes sådanne mennesker Håber i får en dejlig jul <3

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Ja, Pia er en dejlig kvinde...det er helt sikkert...kender hende privat og jeg har intet ondt at sige om hende og så har hun de skønneste unger man kan tænkesig,...

Anmeld

21. december 2010

Pia.

Eva:) skriver:

Ja, Pia er en dejlig kvinde...det er helt sikkert...kender hende privat og jeg har intet ondt at sige om hende og så har hun de skønneste unger man kan tænkesig,...

Tusind tak Eva... Det var rigtig sødt skrevet...

Anmeld

21. december 2010

jannebjerre

Hvor er du bare dejlig Pia

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Pia. skriver:

Tusind tak Eva... Det var rigtig sødt skrevet...

Det er jo sandheden....og det ved jeg inde i mit hjerte lige meget hvad...hils dine dejlige unger mange gange... og hele noahs ark(beundring også )

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

- Pia.

Du ER sød. Er sikker på han får en god jul. Han er så ivrig for at åbne

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Syns også det er helt igennem fantastisk stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.