marhemor skriver:
... skete for 45 minutter siden!!
Jeg troede jeg var på nederste trin af trappen, men var på næstnederste trin, så faldt ned med vores 2 mdr gamle datter på armen
Faldt ind i et stort vitrineskab, mens jeg krampagtigt holdt fast i min lille pige... Sidder stadig og tuder helt vildt, selvom der ingenting skete med hende! Hun græd med det samme og har siden været glad og smilende, som hun plejer! Men moren har fået knubs, slået begge mine albuer, og så har psyken også slået sig!! 
Bliver ved med at se i billeder hvad der kunne være sket... 
Åhh man skal passe på med at dunke sig selv oveni hovedet med hvad der kunne have sket eller hvad man kunne have gjort. Det skete, og heldigvis skete der jer ikke noget alvorligt 

Da min søn var lidt over 1 år var jeg også udsat for noget slemt med ham. Vi stod og skulle ud af døren fordi han skulle i vuggestue og jeg skulle på arbejde. vi boede på 2. sal, og da jeg stod og skulle til at låse døren, fik han vristet sig selv løs fra min hånd, og tog turen med koldbøtter ned af nogle beton-trapper. Jeg siger dig jeg blev forskrækket, og var frygtelig bange de sekunder hvor han intet lyd gav fra sig. Så pludselig skreg han rigtig højt.....nok en af de gange, hvor jeg virkelig var glad for at han græd. Han havde fået en bule i panden, men var ellers sig selv igen resten af dagen.
Jeg havde det også vildt dårligt over det, og hadede mig selv for at jeg ikke havde båret ham i stedet. Man kan dunke sig selv i hovedet nok så mange gange, men alligevel sker der uheld. Heldigvis skete der ikke noget med din lille guldklump og heller ikke min 
Anmeld