mit værste mareridt...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Dansker i England

Godt der ikke skete noget med nogen af jer. Men åh hvor forfærdeligt, det må have været. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

marhemor

Tusind tak allesammen

Det hjælper lidt at få det hele lidt på afstand, men havde godt nok rystende ben da jeg skulle ned af trappen med hende igen

Hun har det så fint, så fint, og jeg har det ok Ligner at jeg har fået tæsk, så kan mærke at det hjælper at det kan ses at det er mig der  har taget slaget.

Tiden læger alle sår, og det gør det her forhåbentligt også

til jer alle - Det er så dejligt med støtte og opbakning!!

Anmeld

21. december 2010

Stumpen

Jeg kan godt forstå at du er chokeret..

Min svorger tabte engang min niece ud af liften... De var på vej ud af døren, da den ene strop glider ud af hans fingre og ned falder hun, hvis ikke han havde grebet hende med den anden hånd var hun faldet lige ned på betontrappen...

Men man kan kun gisne om hvad der kunne være sket i diverse tilfælde, men lad vær med det, det hjælper dig ikke... Glæd dig over at det trods alt kun var dig der fik et par knubs og at bettepigen har det godt...

Anmeld

21. december 2010

Carina1977

marhemor skriver:

... skete for 45 minutter siden!!

Jeg troede jeg var på nederste trin af trappen, men var på næstnederste trin, så faldt ned med vores 2 mdr gamle datter på armen  Faldt ind i et stort vitrineskab, mens jeg krampagtigt holdt fast i min lille pige... Sidder stadig og tuder helt vildt, selvom der ingenting skete med hende! Hun græd med det samme og har siden været glad og smilende, som hun plejer! Men moren har fået knubs, slået begge mine albuer, og så har psyken også slået sig!!

Bliver ved med at se i billeder hvad der kunne være sket... 

Åhh man skal passe på med at dunke sig selv oveni hovedet med hvad der kunne have sket eller hvad man kunne have gjort. Det skete, og heldigvis skete der jer ikke noget alvorligt

Da min søn var lidt over 1 år var jeg også udsat for noget slemt med ham. Vi stod og skulle ud af døren fordi han skulle i vuggestue og jeg skulle på arbejde. vi boede på 2. sal, og da jeg stod og skulle til at låse døren, fik han vristet sig selv løs fra min hånd, og tog turen med koldbøtter ned af nogle beton-trapper. Jeg siger dig jeg blev forskrækket, og var frygtelig bange de sekunder hvor han intet lyd gav fra sig. Så pludselig skreg han rigtig højt.....nok en af de gange, hvor jeg virkelig var glad for at han græd. Han havde fået en bule i panden, men var ellers sig selv igen resten af dagen.

Jeg havde det også vildt dårligt over det, og hadede mig selv for at jeg ikke havde båret ham i stedet. Man kan dunke sig selv i hovedet nok så mange gange, men alligevel sker der uheld. Heldigvis skete der ikke noget med din lille guldklump og heller ikke min

Anmeld

12. januar 2011

Gyllibik

marhemor skriver:

... skete for 45 minutter siden!!

Jeg troede jeg var på nederste trin af trappen, men var på næstnederste trin, så faldt ned med vores 2 mdr gamle datter på armen  Faldt ind i et stort vitrineskab, mens jeg krampagtigt holdt fast i min lille pige... Sidder stadig og tuder helt vildt, selvom der ingenting skete med hende! Hun græd med det samme og har siden været glad og smilende, som hun plejer! Men moren har fået knubs, slået begge mine albuer, og så har psyken også slået sig!!

Bliver ved med at se i billeder hvad der kunne være sket... 

Ååhh kære, hvor må det være forfærdeligt at tænke tanker om, hvad der kunne være sket. Men se hellere at der heldigvis ikke skete noget. Kæmpe kram til dig og prinsessen.

Anmeld

12. januar 2011

Maise

åhh sødeste dog. jeg har engang låst clara inde i en bil. hun var 5 mdr. og solen bagte på bilen. falck kom hurtigt og da jeg kom op i lejligheden vrælede jeg uafbrudt i en time indtil min veninde kom. Man bliver så bange og forskrækket.

Anmeld

12. januar 2011

K&S

til dig...! Håber du kommer dig over forskrækkelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.