tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Gaia

Ja så kan jeg endelig mærke at der er ved at komme en tand. Indtil videre lader min pige sig ikke mærke af tanden, men den er også kun lige ved at bryde igennem. Nu er det så at jeg gerne vil være på forkanten her i julen, derfor har jeg tænkt mig at skaffe den der creme til gummerne. (bare just in case, er den jo rar at have). Men jeg kan altså ikke huske hvad det hedder og jeg er egentlig helller ik sikker på om det eksisterer.  Mindes bare at jeg engang læste et indlæg her inde omkring den creme.

Håber der er nogle der kan fortælle mig hvad den hedder?

Om den er på recept?

På forhånd tak og Glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Gaia

slet ingen der kender det der creme til gummerne??

Anmeld

21. december 2010

Gaia

Har jeg lagt indlægget det forkerte sted? Håber der er nogle derude der kan svare på mit spørgsmål

på forhånd tak

Anmeld

21. december 2010

LRJ

Gaia skriver:

Har jeg lagt indlægget det forkerte sted? Håber der er nogle derude der kan svare på mit spørgsmål

på forhånd tak

ved det ikk men hva med at spørger på apoteket efter det, tror ikk med det er på recept ?

Anmeld

22. december 2010

Gaia

Lone H. skriver:

ved det ikk men hva med at spørger på apoteket efter det, tror ikk med det er på recept ?

ja det kan du selvf. have ret i

Anmeld

22. december 2010

Eliza/lykke

Det hedder noget med dolodent. Det er på recept.

Anmeld

22. december 2010

Karo

Den hedder aftamed og er ikke på recept.

Anmeld

22. december 2010

PernilleB

Gaia skriver:

Ja så kan jeg endelig mærke at der er ved at komme en tand. Indtil videre lader min pige sig ikke mærke af tanden, men den er også kun lige ved at bryde igennem. Nu er det så at jeg gerne vil være på forkanten her i julen, derfor har jeg tænkt mig at skaffe den der creme til gummerne. (bare just in case, er den jo rar at have). Men jeg kan altså ikke huske hvad det hedder og jeg er egentlig helller ik sikker på om det eksisterer.  Mindes bare at jeg engang læste et indlæg her inde omkring den creme.

Håber der er nogle der kan fortælle mig hvad den hedder?

Om den er på recept?

På forhånd tak og Glædelig jul

ved ikk hva det hedder ved bare det bestemt ikk er en go ting a give dem.... det er lige så "sundt" som hvis du gnider whisky på gummerne...

det er bare at gå gråden ud... og det er ikk så slemt her hjemme, som ventet... hun har to tænder nu... og hun har kun lidt rød numse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.