Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anjamichell skriver: Fordi at chokolade og graviditet bare passer SÅ godt sammen!!
Fordi at chokolade og graviditet bare passer SÅ godt sammen!!
jeg er ikke gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så vil jeg advare mod at spise direkte af nutellaglasset... men det smager nu godt..
Tjuhl skriver: jeg er ikke gravid
ej undskyld!! Jeg har læst forkert på din profil.... Det beklager jeg
Tjuhl skriver: nej, jeg har måttet stoppe ved...æh hmm....400 gram tror jeg jeg er på nu jeg har også ret meget åndenød og glæder mig til Søren kommer hjem med RIGTIG mad!
nej, jeg har måttet stoppe ved...æh hmm....400 gram tror jeg jeg er på nu jeg har også ret meget åndenød og glæder mig til Søren kommer hjem med RIGTIG mad!
Vil du gerne vide, hvor mange kallorier du har indtaget indtil videre så? hæhæ *griner*
ej det er dælme mums sådan noget chokolade....hvorfor er det altid det der feder, der smager allermest godt
Carina1977 skriver: Vil du gerne vide, hvor mange kallorier du har indtaget indtil videre så? hæhæ *griner* ej det er dælme mums sådan noget chokolade....hvorfor er det altid det der feder, der smager allermest godt
Godt man er diabetiker og så slet ikke kan lide de to ting...hehe.Det havde været langt værre at læse om hvis man var vild med det.Håber ikke du får racermave af det....LOLKærligstSussie
SussieThyssen skriver: Godt man er diabetiker og så slet ikke kan lide de to ting...hehe.Det havde været langt værre at læse om hvis man var vild med det.Håber ikke du får racermave af det....LOLKærligstSussie
Jeg ville være radmager nu, hvis jeg var diabetiker. Chokolade er altså bare een af mine laster Nok også derfor min vægt har stået stille i lang tid nu....spiser sundt, lige bortset fra når jeg spiser chokolade hehe Holdte mig engang væk fra chokolade i over 1 år, og kiloerne raslede af mig, og til sidst savnede jeg faktisk ikke chokolade. Handler vel om at vænne sin krop af med al den sukker. En kold tyrker så og sige Kunne være man skulle gøre et forsøg igen
Carina1977 skriver: Jeg ville være radmager nu, hvis jeg var diabetiker. Chokolade er altså bare een af mine laster Nok også derfor min vægt har stået stille i lang tid nu....spiser sundt, lige bortset fra når jeg spiser chokolade hehe Holdte mig engang væk fra chokolade i over 1 år, og kiloerne raslede af mig, og til sidst savnede jeg faktisk ikke chokolade. Handler vel om at vænne sin krop af med al den sukker. En kold tyrker så og sige Kunne være man skulle gøre et forsøg igen
Hehe..jeg har da også mine...kan fx ikke stå for en småkage eller to til min aftenkaffe.Godt man kan få diabetikersmåkager Ellers så har jeg kun 3 massive laster....Mine smøger, min kaffe og min mand
Tjuhl skriver: Man kan godt blive lidt mærkelig i hovedet når man forsøger at indtage 870 gram Quality Street med Cola til på een eftermiddag...
Man kan godt blive lidt mærkelig i hovedet når man forsøger at indtage 870 gram Quality Street med Cola til på een eftermiddag...
Lyder ellers lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128