ja som overskriften næsten siger, så ved jeg ikke om jeg skal vælge at amme videre eller give erstatning...
Jeg har en skøn lille datter på 4 uger. Hun er det nemmeste barn man kunne ønske sig, lige indtil klokken 14.30 hver eftermiddag! Hun spiser som regel omkring klokken 14 og så plejer hun at falde i søvn, men den sidste uge er der gået noget helt galt... Hun er tydeligvis træt når klokken er 14.30, men hun vil ikke sove... Hun græder lige meget hvad jeg gør og der er intet der hjælper... Dette fortsætter til klokken 23.. Her giver jeg hende en flaske Modermælkserstatning, da jeg ikke har mælk nok til hendes sene aften måltid ( alle andre måltider i løbet af dagen får hun bryst) Herefter sover hun som en sten!
Idag har jeg så prøvet at give hende modermælkserstatning da hun var sulten klokken 14.30, og nu sover hun som en sten...Så jeg tænker om der kan være noget "galt" med min mælk? Kan det være at hun sluger for meget luft når hun får bryst i forhold til flaske? Måske kan hun bare bedre lide MME?
Hvad synes I derude at jeg skal gøre? Skal jeg give hende bryst og bare acceptere at det hver dag mellem 14.30 og 23 er det glade vanvid? Eller skal jeg give hende MME så hun sover og er glad når hun vågner igen?
Anmeld