bliver lidt urolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2010

betiinsen

hej piger, er i uge 19, og har lagt mærke til idag at mine trusser er ret våde, altså synes ikke det er udflåd så meget, mere vandet, og blev urolig om det er fostervand?..

hjælppp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Tystys14

Først Kan ikke svare dig derpå, men tillader mig lige at følge med, for har selv for et par timer siden oplevet det samme, og er nu i 30+4 så blev lidt urolig... faktsik derfor jeg gik på nu, for selv at spørge om det samme.

Anmeld

21. december 2010

Alberts/

du kan godt i din gravidtet få meget vandet udflåd(;

Anmeld

21. december 2010

oerbaek

følger også lige med her...

Anmeld

21. december 2010

betiinsen

okay håber der er nogen der kan svare os

Anmeld

21. december 2010

Tystys14

betiinsen skriver:

okay håber der er nogen der kan svare os

Jep alt hvad jeg har.

Anmeld

21. december 2010

betiinsen

ja er specielt urolig da jeg jo ikke er langt nok henne til at barnet ville kunne klare sig selv endnu..

Anmeld

21. december 2010

Bare-mig

på med et bind og se efter en times tid om det er vådt. Hvis det er så ring til fødegangen - husk at tage bindet med, da de ofte kan teste på bindet om det er fostervand.

Nå det så er sagt så synes jeg også dagligt i min første graviditet fra ca uge 20, at det føltes som om det sev med vand. Det var bare meget vandig udflåd og mig der ikke længere havde 100 procent blære kontrol

Anmeld

21. december 2010

Tystys14

betiinsen skriver:

ja er specielt urolig da jeg jo ikke er langt nok henne til at barnet ville kunne klare sig selv endnu..

Ja det kan jeg altså godt forstå du er urolig for. Ville jeg 100% sikkert også være hvis jeg ikke var så langt henne som jeg er nu, men bryder mig stadigvæk ikke om det, da jeg synes hun skal blive der inde lidt endnu hihi.

Håber det bedste. Men tror nu ikke det er noget alvorligt.

Anmeld

21. december 2010

betiinsen

tror heller ikke det er noget alvorligt.. har lige taget et bind på og så ser jeg, kan sagtens bare være udflåd.. det krydser jeg for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.