Jeg brækker mig ud over det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Valle81

Måske har i læst dette

https://www.baby.dk/debat/80203pi1/ordet-er-frit/saa-er-det-officielt-at-jeg-ikke-har-noget-job-mere-------.aspx

Som om det ikke var nok.

Kenny har lige ringet - de har lige alle mand fået fyresedlen, en vinterfyring i entreprenørbrancen pga den hårde frost!!!

Nu knækker filmen for mig - min optimisme er helt og holdent væk.

Jeg ser kun sort...............

Fed JUL

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Ranarupta

Valle81 skriver:

Måske har i læst dette

https://www.baby.dk/debat/80203pi1/ordet-er-frit/saa-er-det-officielt-at-jeg-ikke-har-noget-job-mere-------.aspx

Som om det ikke var nok.

Kenny har lige ringet - de har lige alle mand fået fyresedlen, en vinterfyring i entreprenørbrancen pga den hårde frost!!!

Fed JUL

Christina

Ej Christina, for helvede (tror godt, at man må bande i sådan et tilfælde!)!

Jeg forstår godt, at du ikke rigtigt kan se nogle lyspunkter ligenu. Selvom jeg er sikker på, at du er taknemmelig for en masse, så får I lige endnu et spark, når I ligger ned! Det er simpelthen så synd!

Anmeld

21. december 2010

Loa

Øv øv øv øv øv!!!

Ikke lige hvad i havde brug for...... Hvor uheldig har man lov at være......

for heldet snart vender for jer begge.....

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige ! Det lyder bestemt ikke sjovt ! 

Sender dig tanker og juleknus 

Anmeld

21. december 2010

sismofutten

Hvor er jeg dog ked af det på jeres vejne - ville ønske jeg kunne hjælpe og komme med trøstende ord..

Håber at I kan se bort fra dette den næste uges tid, og nyde julen - selvom jeg godt forstår det er meget svært..

Sender Jer mine bedste tanker..

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Valle81 skriver:

Måske har i læst dette

Som om det ikke var nok.

Fed JUL

Christina

Ei-ei...stakkels små venner dog..ja en ulykke kommer sjældent alene.
Men hold nu fat i optimismen, og tag en dag af gangen stille og roligt.
Vejret blir bedre igen og så krydser vi fingre for at du hurtigt får fundet et job.
Og så må I se på, at I kan gå og hygge jer lidt sammen og få lavet lidt af de ting I normalt ikke har tid til.
Husk at holde om hinanden og og vis hinanden jeres kærlighed, så skal det nok gå alt sammen.

Kærligst
sussie

Anmeld

21. december 2010

Pena

Valle81 skriver:

Måske har i læst dette

Som om det ikke var nok.

Fed JUL

Christina

Aj hvor øv. Vil bare lige sige at min venindes kæreste (murer) er blevet vinterfyret, men kun indtil februar mener jeg det var. Altså han er ikke rigtig fyret. Måske det er lige sådan med din kæreste?, for så er det jo ikke SÅ slemt. (selvom det da ikke er optimalt.)

Men ja krisen rammer mange stadigvæk.

Anmeld

21. december 2010

Laulund87

Ej søde det er jeg godt nok ked af!

Anmeld

21. december 2010

Nalle

Min far er inde for samme branche, de er heldigvis kun vinterfyret 2 måneder ca.

Anmeld

21. december 2010

Valle81

Ranarupta skriver:

Ej Christina, for helvede (tror godt, at man må bande i sådan et tilfælde!)!

Jeg forstår godt, at du ikke rigtigt kan se nogle lyspunkter ligenu. Selvom jeg er sikker på, at du er taknemmelig for en masse, så får I lige endnu et spark, når I ligger ned! Det er simpelthen så synd!

Der må gerne bandes - det har jeg selv gjort:0)

Og det der gør allermestondt - ud over økonomien med to på dagpenge er at alt detafspadsering og ferieKenny har gemtfor at holde længerebarsel når den næste kommer er brugt nu - for han skalafholde alt inden der udbetales dagpenge............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.