Hospitalstasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. december 2010

AmalieMalle

Ja, som overskriften lyder - så er jeg ved at være klar til at pakke hospitaltasken. Men aner ikke hvad jeg skal putte i den

Hvad havde i med i Jeres tasker, og hvad er et must ?

Hilsen Amalie (37+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Loa

AmalieMalle skriver:

Ja, som overskriften lyder - så er jeg ved at være klar til at pakke hospitaltasken. Men aner ikke hvad jeg skal putte i den

Hvad havde i med i Jeres tasker, og hvad er et must ?

Hilsen Amalie (37+4)

Amme bh'er og amme indlæg hvis du skal amme

Behageligt tøj til bagefter..

Toiletting...

Tja tror faktisk ikke jeg havde ret meget med, men man ligger der jo heller ikke ret længe mere, hvis alt går som det skal, så jeg gad ikke slæbe en hulens masse med

Anmeld

21. december 2010

AmalieMalle

Loa skriver:

Amme bh'er og amme indlæg hvis du skal amme

Behageligt tøj til bagefter..

Toiletting...

Tja tror faktisk ikke jeg havde ret meget med, men man ligger der jo heller ikke ret længe mere, hvis alt går som det skal, så jeg gad ikke slæbe en hulens masse med

Okaj, det er hermed skrevet på listen ! Tak

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Det spørgsmål er næsten oppe hver eneste dag, så prøv at søge på "taske" eller lign. oppe i søgefeltet. Så er jeg sikker på du får masser af brugbar info.

AG

Anmeld

21. december 2010

AmalieMalle

Marco2 skriver:

Det spørgsmål er næsten oppe hver eneste dag, så prøv at søge på "taske" eller lign. oppe i søgefeltet. Så er jeg sikker på du får masser af brugbar info.

AG

Okaj, er rimelig ny herinde - så aner ikke lige hvordan man går tilbage i gamle debatter. Men prøver lige at søge lidt (:

Anmeld

21. december 2010

*A*

• Kamera
  • Tøj til den lille (til når i skal hjem)

Anmeld

21. december 2010

AmalieMalle

*A* skriver:

• Kamera
  • Tøj til den lille (til når i skal hjem)

Tøj til bebs ja, men hvor meget? Det er jo MEGA koldt. Så er lidt i tvivl om hvad og hvor meget jeg skal tage med?

Anmeld

21. december 2010

*A*

Mine havde bare en langærmet body og bukser på under mini flyverdragten/køreposen...

Anmeld

21. december 2010

AmalieMalle

*A* skriver:

Mine havde bare en langærmet body og bukser på under mini flyverdragten/køreposen...

Okaj, det var også sådan noget lign. jeg tænkte.

Tak for svaret

Anmeld

21. december 2010

sismofutten

Se bl.a. her: https://www.baby.dk/debat/80077pi1/foedsel/er-der-andet-jeg-skal-have-med.aspx

Ellers kan du kigge nærmere under fanene "Debat" og så den der hedder "Fødsel" :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.