hvad filan gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Alberts/

når der er 19 minus grader til klokken 12 og derefter 16 minusgrader når ens barn kun vil sove ude om dagen¨¨

har lagt ham i sin seng jeg har lagt ham i som barnevogn inde på værrelset med vinduet åben, men knægten sover max 30 minutter og han plejer at sove 3-4 timer han klør sig i sine små glugger og falder i søvn ved mig hvis jeg lægger ham fra mig vågner han. han er en rigtig pylrerøv? hva gør man

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Tdittmann

jeg har altså lagt Anders ud i barnevognen i dag selvom termometeret siger -12 grader. Han bare sat ham i garagen der er der kun -8 grader

Har du ikke et overdækket sted han kan stå?

Jeg har nemlig som dig en dreng der kun vil sove ude - ellers bliver han en pyller ( Anders er 7 mdr.)

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Sidder med ham og bruger det som en god undskyldning til at man idag sidder og stener fjernsyn/læser bog/hygger/sover og ikke har fået lavet en skid i hjemmet? 

AG - som aaltid er klar på en undskyldning til overspringshandlinger

Anmeld

21. december 2010

Alberts/

Tdittmann skriver:

jeg har altså lagt Anders ud i barnevognen i dag selvom termometeret siger -12 grader. Han bare sat ham i garagen der er der kun -8 grader

Har du ikke et overdækket sted han kan stå?

Jeg har nemlig som dig en dreng der kun vil sove ude - ellers bliver han en pyller ( Anders er 7 mdr.)

jo en altan men der er minus 16 grader i barnevognen

Anmeld

21. december 2010

Alberts/

Marco2 skriver:

Sidder med ham og bruger det som en god undskyldning til at man idag sidder og stener fjernsyn/læser bog/hygger/sover og ikke har fået lavet en skid i hjemmet? 

AG - som aaltid er klar på en undskyldning til overspringshandlinger

jamen er det godt for ham?,

kunne endelig godt for har klaret dagens pligter(;

Anmeld

21. december 2010

Marco2

jamen er det godt for ham?,

kunne endelig godt for har klaret dagens pligter(;

Det sker der absolut intet ved en enkelt dag eller 2 …

Er sikker på han vil elske at putte med hans mor. Så god hyggestund til Jer. 

… og hellere det end han vågner efter kort tid og slet ikke er frisk, så du har en pyllerbaby resten af dagen.

Du får slappet af og han får sovet - win-win!

Ag

Anmeld

21. december 2010

Karo

Vi bor i lejlighed og jeg kører bare barnevognen ind i opgangen hvis det er for koldt.

Anmeld

21. december 2010

Alberts/

Karo skriver:

Vi bor i lejlighed og jeg kører bare barnevognen ind i opgangen hvis det er for koldt.

vi bor i en lejlighed hvor opgagen ikk er uden for døren., men en slags fælles altan hvis du fortår

Anmeld

21. december 2010

Alberts/

Marco2 skriver:

Det sker der absolut intet ved en enkelt dag eller 2 …

Er sikker på han vil elske at putte med hans mor. Så god hyggestund til Jer. 

… og hellere det end han vågner efter kort tid og slet ikke er frisk, så du har en pyllerbaby resten af dagen.

Du får slappet af og han får sovet - win-win!

Ag

rigtig nok(: så for han lov til det(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.