Nogle der laver bryllupskager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. december 2010

FamilenStorm

Hejsa.. Skal giftes til sommer og så skal det jo en lækker bryllupskage til.. Da jeg ikke har været til et eneste dansk bryllup i mit liv, aner jeg ikke så meget om gode og dårlige kager, hvor man bestiller dem og egentlig hvad jeg vil have.. Så vil lige høre om der er en eller flere der laver sådan nogle og evt har billedet af dem og en beskrivelse? For så kan det da ske der falder en bestilling af Knus fra Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

tina76

Jeg vil da gerne hjælpe men bor desværre på sjælland, men hvis du har gæster med herfra, kan de jo tage kagen med over til dig.

Anmeld

22. december 2010

Manakauapo

Heidibh skriver:

Hejsa.. Skal giftes til sommer og så skal det jo en lækker bryllupskage til.. Da jeg ikke har været til et eneste dansk bryllup i mit liv, aner jeg ikke så meget om gode og dårlige kager, hvor man bestiller dem og egentlig hvad jeg vil have.. Så vil lige høre om der er en eller flere der laver sådan nogle og evt har billedet af dem og en beskrivelse? For så kan det da ske der falder en bestilling af Knus fra Heidi

Det kan vi da godt snakke om. Jeg er frisk

Anmeld

26. december 2010

FamilenStorm

tina76 skriver:

Jeg vil da gerne hjælpe men bor desværre på sjælland, men hvis du har gæster med herfra, kan de jo tage kagen med over til dig.

Vi har et vennepar på sjælland der skal med, så kunne være en mulighed  Har du evt nogle billeder af nogle kager og hvad er pris?

Anmeld

26. december 2010

FamilenStorm

Kageteenageren skriver:

Det kan vi da godt snakke om. Jeg er frisk

Lyder godt..  Har du evt nogle billeder og hvad er pris

Anmeld

27. december 2010

tina76

Hej

Har sendt dig en privat besked.

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.