Nu med vandrejournal weeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Tropez

Ihh hvor er det bare en vildt dejlig fornemmelse, så er man kommet et skridt videre, manden var med til lægen og det tog næsten en hel time, at få ordnet det hele, men så er der også valgt fødested, og jordmoder område, og taget diverse blodprøver, manden er helt vild og vil bare med til alle ting, det er sku dejligt, så nu er jeg bare en glad pige.

Eneste bekymring lægen havde var mit arbejde, og jeg skulle nok regne med at blive sygemeldt, fordi der indgår enormt mange tunge løft, men at jeg selvfølgelig lige selv ville se tiden an og om de evt på jobbet kan finde en plads som er knap så hård ved mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

*A*

Skønt

Glædelig jul herfra

Anmeld

21. december 2010

ønskebørn74

Tropez skriver:

Ihh hvor er det bare en vildt dejlig fornemmelse, så er man kommet et skridt videre, manden var med til lægen og det tog næsten en hel time, at få ordnet det hele, men så er der også valgt fødested, og jordmoder område, og taget diverse blodprøver, manden er helt vild og vil bare med til alle ting, det er sku dejligt, så nu er jeg bare en glad pige.

Eneste bekymring lægen havde var mit arbejde, og jeg skulle nok regne med at blive sygemeldt, fordi der indgår enormt mange tunge løft, men at jeg selvfølgelig lige selv ville se tiden an og om de evt på jobbet kan finde en plads som er knap så hård ved mig 

WEEEEEEEE SØDE!!!!! SKØNT AT HØRE DU HAR SÅ GOD OPBAKNING!!!!! VANDREJORNALEN ER BARE EN STOR DAG!!!!!!

KÆMPELENE

Anmeld

22. december 2010

Najsen86

Tillykke... glæder mig også til at få min d. 27

Anmeld

22. december 2010

Tropez

Najsen86 skriver:

Tillykke... glæder mig også til at få min d. 27

det kan jeg godt forstå, det er så stort, og husk manden, han skal faktisk også besvare spørgsmål 

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

Dejligt. Tag det roligt på jobbet og se, hvad du kan. Husk at sige fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.