2 måneder, 1 meter og juletræ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Søde x

Jeg kender dig ikke, men sikke et dejligt indlæg! Tak fordi jeg måtte læse med: Du skriver godt, og jeg sætter pris på den ærlighed, jeg synes, skinner igennem i dit indlæg.  - Jeg er på ingen måde bekymret på dine og Sørens vegne . Den klarer I nok med det reflektionsniveau!

Sikke et lille juleeventyr I havde med køb af træ. En mini-julekalender i et afsnit, hvor alt når at blive løst og ende lykkeligt på én og samme aften. Det er vel på mange måder essensen af "den nye familie-lykke". Kan i hvert fald genkende det fra den første (forvirrende) tid med vores datter.

Glædelig jul!

tak

og glædelig juuuuuuul!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

JacobsMoar

x skriver:

jeg tror han har forstået det - endelig! og så er der barsel fra februar til maj og sommerferie fra juli til august osv osv, så det skal nok komme til at glide lidt nemmere når januar er overstået

Fantastisk !!

Anmeld

21. december 2010

MariaJ

Endnu en skøn fortælling fra jeres liv. I virker bare som sådan nogle mennesker man virkelig får lyst til at lære at kende.

Vi skændes også så det brager indimellem, og jeg kan nikke genkendende til meget af det du skriver om at blive såret og føle sig tilsidesat, når den anden "er nødt til" at prioritere verden udenfor. Jeg tror heller ikke det er så farligt, men det ER virkelig en udfordring når to bliver til tre, og det skal man også kunne snakke om.

Maria

Anmeld

21. december 2010

2babygirls

Ihh det er nu så hyggeligt at læse dine dejlige lange indlæg

Og hold da op hvor er z en stor pige  Min lille myre er 60 lang og vejde 5100g i onsdags da Ditte var her.. Synes selv hun er en lang tynd baby, men Ditte siger hun følger gennemsnittet og viste mig en kruve, meeeen mor bookede nu alligevel hende ind til en vejning omkring 3 mdr alderen.

Men åh, ville da også gerne have set billeder af lille z... hvad er det for en blog??? Kan man se hende der ??

Glædelig jul til dig og din lille familie.

Skænderier er et tegn på kærlighed og indlevelse i forholdet.. de skal til, store som små

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Endnu en skøn fortælling fra jeres liv. I virker bare som sådan nogle mennesker man virkelig får lyst til at lære at kende.

Vi skændes også så det brager indimellem, og jeg kan nikke genkendende til meget af det du skriver om at blive såret og føle sig tilsidesat, når den anden "er nødt til" at prioritere verden udenfor. Jeg tror heller ikke det er så farligt, men det ER virkelig en udfordring når to bliver til tre, og det skal man også kunne snakke om.

Maria

dejligt at vide, at man ikke er de eneste der får råbt lidt højt nu hvor man skulle være så lykkelig

og tak...vi er altså ærlig talt bare nogle knoldesparkere

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Ihh det er nu så hyggeligt at læse dine dejlige lange indlæg

Og hold da op hvor er z en stor pige  Min lille myre er 60 lang og vejde 5100g i onsdags da Ditte var her.. Synes selv hun er en lang tynd baby, men Ditte siger hun følger gennemsnittet og viste mig en kruve, meeeen mor bookede nu alligevel hende ind til en vejning omkring 3 mdr alderen.

Men åh, ville da også gerne have set billeder af lille z... hvad er det for en blog??? Kan man se hende der ??

Glædelig jul til dig og din lille familie.

Skænderier er et tegn på kærlighed og indlevelse i forholdet.. de skal til, store som små

uha, god vinkel på det!!!

send mig en PB med din mailadresse, så kan jeg godkende dig som læser derinde på bloggen

Anmeld

21. december 2010

MariaJ

x skriver:

dejligt at vide, at man ikke er de eneste der får råbt lidt højt nu hvor man skulle være så lykkelig

og tak...vi er altså ærlig talt bare nogle knoldesparkere

I lyder i hvert fald som nogen enormt hyggelige knoldesparkere.

Maria

Anmeld

22. december 2010

Becks

Åh altså søde dig - du skriver bare de skønneste indlæg  Just LOVE them

Havde lige glædet mig til billeder af jeres vidunder , men forstår dig fuldt ud! Men hey, hvad er det for en blog?

Smukt træ I fik købt jer, omend det var med en del bump på vejen.. Og allr sunde forhold, har skænderier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.