Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal skrige om hjælp henne.. men jeg kan ikke logge på facebook... den skriver:
"Cookies påkrævet
Cookies er ikke aktiveret i din browser. Juster dine sikkerhedsindstillinger, før du fortsætter."
Jeg har været inde og sige at facebook har jeg tillid til og sat sikkerheden ned til minimum - det hjalp ikke
Jeg har slettet alle cookies og midlertidige filer - det hjalp ikke
Jeg har NULSTILLET hele min internetbrowser - det hjalp heller ikke..
Nogen der har bud på hvad jeg kan gøre ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er en Facebook fejl - jeg (og alle andre) kan heller ikke komme ind
Men hvis du har et link kan du komme ind på Facebook via den vej
KittyGirl skriver: Ja, jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal skrige om hjælp henne.. men jeg kan ikke logge på facebook... den skriver: "Cookies påkrævet Cookies er ikke aktiveret i din browser. Juster dine sikkerhedsindstillinger, før du fortsætter." Jeg har været inde og sige at facebook har jeg tillid til og sat sikkerheden ned til minimum - det hjalp ikke Jeg har slettet alle cookies og midlertidige filer - det hjalp ikke Jeg har NULSTILLET hele min internetbrowser - det hjalp heller ikke.. Nogen der har bud på hvad jeg kan gøre ?
Det er præcis det samme her Jeg har endda to internetbrowsere, explorer og chrome og det er samme problem i dem begge...
jeg er da inde på facebook, havde ikke problemer med at komme på...
Jeps. Men prøv og tryk på favoritter ude i venstre side på din skærm også oversigt tryk igår også find facebook derinde så tryk på et af dem under facebook også kan du komme ind.
Det duer ihvertfald her.
Nååååååå okey.. så vil jeg da lige slå koldt vand i blodet ... og vente..
Jeg tænkte bare.. NU HOLDER VI... (min computer har drillet lidt på det sidste) ... orkede bare ikke endnu en kamp med den om hvem der bestemmer
Sesse89 skriver: Jeps. Men prøv og tryk på favoritter ude i venstre side på din skærm også oversigt tryk igår også find facebook derinde så tryk på et af dem under facebook også kan du komme ind. Det duer ihvertfald her.
Jeg har nulstillet og slettet alle mine tidligere filer.. så de eksisterer ikke ....
Må bare vente så
Ikke mere..servernedbrud..har lige selv tjekket.Vent et par timer og se hvad der sker.KærligstSussie
Jeg er på fb uden problemer
Prøvede lige at skrive facebook.com i stedet for facebook.dk
det lykkedes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128