Ja, nu går jeg lige på nedsat tid på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Fru Dinesen

Rigtig Glædelig jul til dig og dine kære 

Vil jo savne dine super dejlige positive indlæg og trøstekram.

Mange knussss Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Cris

21. december 2010

birthee

En rigtig glædelig jul til dig, Sussie... Synes det er helt fantastisk at du er herinde, du kommer med så mange gode input!!!! Glædelig jul og godt nytår, og tillykke med den mormor-titel der venter lige om hjørnet...

Mange knus Birthe

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Kommer lige styrtende forbi med tungen ud af halsen og deler knus ud til alle jer søde og dejlige mennesker, og drøner så videre.....
Tak skal I have

Anmeld

21. december 2010

>>Carina<<

SussieThyssen skriver:

Ja, nu er julen lige op over, og dermed et ordentligt rykind af familien indtil efter nytår.
Så hvis jeg bliver lidt stille, så er det kun fordi jeg ikke har tid til at være ret meget online.
Men jeg er her skam, jeg vil bare ikke kunne skrive ret meget eller deltage i de mere dybsindige debatter.
Skriv endelig til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget, men som sagt...jeg er lige lidt afk
Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et vidunderligt nyt år, og sige tak fordi I bare er så supersøde og dejlige at være sammen med.

Kæmpe kram og kærlig hilsen
Sussie

Rigtig glædelig jul

Anmeld

21. december 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Ja, nu er julen lige op over, og dermed et ordentligt rykind af familien indtil efter nytår.
Så hvis jeg bliver lidt stille, så er det kun fordi jeg ikke har tid til at være ret meget online.
Men jeg er her skam, jeg vil bare ikke kunne skrive ret meget eller deltage i de mere dybsindige debatter.
Skriv endelig til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget, men som sagt...jeg er lige lidt afk
Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et vidunderligt nyt år, og sige tak fordi I bare er så supersøde og dejlige at være sammen med.

Sussie

Det lyder sørme hyggeligt med al den familie. Ønsker også dig og din familie en glædelig jul samt et godt nytår

Anmeld

21. december 2010

blomst84

Rigtig glædelig jul  

Anmeld

21. december 2010

Mor Christa

glææædelig jul

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Ønsker dig og din familie en rigtig dejlig jul 

Knus herfra!

Anmeld

21. december 2010

ulleby

SussieThyssen skriver:

Sussie

Håber du får nogle lækre dage med familien - du kan tro jeg glæder mig til at tilbringe tid med min fra nær og fjern

Håber at hører fra dig igen i det nye år

Glædelig jul og godt nytår

Jule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.