Hej pige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. september 2008

H+S Skjolgborg.

jeg ville bare skrive nu går jeg i svf mod min datters far....
Efter meget overvejes osv osv... ja og ting der sker hos ham i vuggestuen osv...
SE jeg ikke vores datter har godt af de 3-4 rammen hun leve i og føler ikke hun trives så godt som hun skal...
JA og efter hendes pap mor lige er en voksen og burde vide man ikke bide og slet ikke så hårdt så det gave det mærke der og hun vil være pædagog...SÅÅÅÅ TØSSSER PAS PÅ JERES BØRN...
nej lidt i joke....
har snakke både med kommunen.sagsbehandleren til mine børn ja og svf nu..
så nu skla papierne bare sendes i morgen...
Knus Fra Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

A.

hej håber at det kommer noget godt af det..held og lykke(H)

Anmeld

4. september 2008

Mathilde

Hej Henriette

Jeg håber det hele løser sig og at din datter komer til at trives bedre. Det må være svært at have følelsen af, at hun ikke trives så godt.
Held og lykke.

(H)Mathilde

Anmeld

4. september 2008

Pia.

puha... håber ikke det bliver alt for sejt for dig at skulle igennem det her... held og lykke med det hele...

Knus Pia

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Held og lykke til...

Håber snart i får en dejlig slutning på det her...

Majbritt(H)

Anmeld

4. september 2008

MorCamilla

Hejsa Henriette..

Jeg vil ønske dig alt held og lykke i den næste tid. Jeg håber at I finder en fornuftig løsning på det.. Alt held og lykke her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

5. september 2008

H+S Skjolgborg.

1000 tak piger.....
Har mega opbakkeningen af kommunen,lægen,vuggestuen så mån ikke victoria vinder sin mor*SS* lidt....I af være mindre hos dem til hun bleve skolealdree eller nået i den stil...
det går bare ikke mere og det er jo også det kommunen og vuggestuen melder ud....
og af vente 3 mdr til 1-1½ år på en udredningen føler jeg ikke er fedt for hende...bare de første 1½-2½ dag vi starte på vores uge med hende er hun ikke til af styrre.hun har mega onde drømme lige hva det betyder tro måske kan være nået der om snakken også..
Det der er bleve bedste i min uge med hende er hun kun 2 gange sin midten af juli har bidt hos os dog gøre hun det en del i vuggestuen og hos sin far melder de ud...
Der er såmange ting i de piger såååååå eg ser mere og mere hun skal være her og mindre hos sin far og ikke omvendt...
nu her en af de sidste gange jeg ringede til hende far hvos han havde hende var han hved af flytte øøø ok hvor hen ja ham og hans eks havde funde sammen igen for 3 gang og nu flytte i leje hus hun har jo så to drenge på ca 4/5 og 9/10 år og igen var victoria hos farmor næste gange i hans uge vi snakke sammen var victoria igen hos farmor de have været i sommeland sjælland og kun taget dreng med da han sagde hun var der pga hun ikke kunne prøve nået der.Undskyld sikke nået fisssssssssssss og man tager da heller ikke afsted for kun af prøve ting men som en familie hygge går osv....
Da vi var i jylland/legoland var hun sku med os..
Hvorfor kunne de endelig så ikke havde lave det en dag de ikke ahve hende...

Stadig mener jeg hun jo skal se sine bedsteforældre men hverdag og passe så tit nå hun er så lille..
måske jeg har ret måske ikke men som mor mener jeg så kunne han jo høre mig ad om jeg ville have hende der eller længer uge...
Men nej nej.. HAN ER IKKE TIL AF HUGGE ELLER STIKKE I ALT SKAL VÆRE SOM HAN VIL..
Stadig...
og ikke efter victoria behov føler jeg...Som jeg også har sagt til ham kan hun også se sin farmor mens jeg har hende hvis det er ok for farmor.
et sted mener jeg næste mere det er farmor der har hans uge ind ham selv..
og tro han lyver en del.
ja også er der jo det med hans kæreste nu.

nååå bare et pip herfra...
Knusss og tak piger.....

Anmeld

5. september 2008

H+S Skjolgborg.

UNDSKYLD ALLE STAVE FEJLEN OSV...

Anmeld

5. september 2008

MorCamilla

henriette larsen skriver:

UNDSKYLD ALLE STAVE FEJLEN OSV...

Det skal du ikke undskylde... ;) Det er til at læse alligevel... :)

Hvor jeg håber at det kommmer til at gå godt for jer i den næste tid, så I kan få lagt nogle klare linjer for jeres datter...
Alt held og lykke..

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. september 2008

H+S Skjolgborg.

takmorcamilla..
han ringede i gå:hans tlf er lukke sååå...Han er ikke den ville snakker..aldrig været i det joooo men ikke om tanker og føgelser.
Nu må vi se hva der sker.
Mvh henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.