Hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Lambi

Hejsan 

Jeg ville bare lige høre jer ad hvad i synes...jeg var igennem 2. IUI den 10. des og har testdag juleaften...Efter et par dage begyndte jeg a få ømme bryster (men det få jeg jo op til hver mens.) men denne gang er blodårene meget tydelige og brystvorterne er meget "stive" og ømme....det som jeg er lidt bekymret for at jeg er begyndt at mærke virkelig niv i mine æggestokke når jeg rejser mig hurtigt eller vender mig hurtigt i sengen....er der nogen der ved hvad det kan skyldes? jeg har direke kvalme, men selv om jeg har lys til en hel masser mad, så har jeg en lid nedsat lyst til at spise...

håber på at i kan hjælpe....vil ikke håbe for mege, hvis de niv jo skyldes noget helt andet end en graviditet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Lambi

der skulle så at jeg har IKKE direkte kvalme sorry

Anmeld

21. december 2010

oo

er du på Æl sprøjten Ovitrelle? for den indeholder HCG og kan således give graviditetssymptomer

men ellers  jeg for den er der!!! nu er det jo testdag lige om lidt!!

Anmeld

21. december 2010

Lambi

Tak for det, ja nu er det ikke så længe ti, så jeg 

men jeg har kun taget Pergotime og Gonal-F i denne omgang..ved du om de kan give sådan nogle symptomer?

Anmeld

21. december 2010

oo

Lambi skriver:

Tak for det, ja nu er det ikke så længe ti, så jeg 

men jeg har kun taget Pergotime og Gonal-F i denne omgang..ved du om de kan give sådan nogle symptomer?

de indeholder ikke HCG, så det burde de ikke. og slet ikke nu i hvert fald, det er vel et stykke tid siden du stoppede med at tage dem ?

Anmeld

21. december 2010

baby84

hvor er det spændende om du er gravid.. lov lige at kom med en update når du har testet

Anmeld

21. december 2010

Lambi

baby84 skriver:

hvor er det spændende om du er gravid.. lov lige at kom med en update når du har testet

ja det skal jeg nok....håååber virkelig at den er der denne gang...ville i hvert fald være verdens største julegave

Anmeld

21. december 2010

Lambi

Tjuhl skriver:

de indeholder ikke HCG, så det burde de ikke. og slet ikke nu i hvert fald, det er vel et stykke tid siden du stoppede med at tage dem ?

ja det er det, jeg tog gonal-f i tre dage før ægløsning og pergotime fra 3. dag i sidste mens. og 5 dage frem

Anmeld

25. december 2010

Lambi

baby84 skriver:

så har jeg testet den var meget positiv er bare sååååå glad lige nu

Anmeld

25. december 2010

Ann.

Lambi skriver:

så har jeg testet den var meget positiv er bare sååååå glad lige nu

Tillykke med den lille spir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.