1 del af første læge besøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Trine89

Jeg var her til morgen til lægen hvor jeg fik taget en masse blodprøver og urin test og div. 

og så blev der startet på mine papire og så  i morgen skal jeg derned igen og have lavet en GU. og så kan jeg få min vandre journal med mig..

Så nu sidder jeg igen på jobbet. og har det virkelig skidt.. det føleses som om de har taget flere liter af mit blod. Jeg har ALDRIG før haft det sår'n efter jeg har lavet blodprøve.. føler mig sååå svimmel og har mega kvalme og bare rigtig øv

Ville sku ikke så meget med det her.. bare lige sige øv øv.. 

Trine - 5+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Holbæktrunten

Årh hvor træls!

Tænk at man kan have det så forskelligt - jeg er vist præcis ligeså langt som dig, og har det udemærket. Ingen kvalme, brystspændinger el lign.

Og har også lige fået taget en BP - dog for noget andet, men ingen gener.

God bedring!

Anmeld

21. december 2010

Trine89

Holbæktrunten skriver:

Årh hvor træls!

Tænk at man kan have det så forskelligt - jeg er vist præcis ligeså langt som dig, og har det udemærket. Ingen kvalme, brystspændinger el lign.

Og har også lige fået taget en BP - dog for noget andet, men ingen gener.

God bedring!

Tak for det.. 

Syntes også det er underligt at jeg har det sår'n her.. jeg plejer at det fint efter en blodprøve.

Men og det med brystspænding det har jeg masser af. og her de sidste par dage har jeg også fået en del kvalme. så jeg kan godt mærke jeg er gravid.  

Men tillykke med din graviditet også.

Anmeld

21. december 2010

Holbæktrunten

Tak skal du have :0)

Ja, jeg skal nok ikke sole mig for meget i mn symptomfrihed, det kan jo sagtens nå at ændre sig.

Synes faktisk at det er lidt svært at føle sig gravid når man ikke kan mærke det på sin krop. Misunder dig faktisk dine brystspændinger lidt :0)

Anmeld

21. december 2010

ønskebørn74

Trine89 skriver:

Jeg var her til morgen til lægen hvor jeg fik taget en masse blodprøver og urin test og div. 

og så blev der startet på mine papire og så  i morgen skal jeg derned igen og have lavet en GU. og så kan jeg få min vandre journal med mig..

Så nu sidder jeg igen på jobbet. og har det virkelig skidt.. det føleses som om de har taget flere liter af mit blod. Jeg har ALDRIG før haft det sår'n efter jeg har lavet blodprøve.. føler mig sååå svimmel og har mega kvalme og bare rigtig øv

Trine - 5+4

Drik noget juice det hjælper søde... Krammer og god bedring med dig...

Anmeld

21. december 2010

Trine89

ønskebarn74 skriver:

Drik noget juice det hjælper søde... Krammer og god bedring med dig...

Har derværre ikke noget juice hjemme.. men har drukket en masse øko. saft

Anmeld

21. december 2010

ønskebørn74

Trine89 skriver:

Har derværre ikke noget juice hjemme.. men har drukket en masse øko. saft

Fint, det er sukker og c-vitamin der giver boostet...

Anmeld

21. december 2010

Trine89

ønskebarn74 skriver:

Fint, det er sukker og c-vitamin der giver boostet...

Jah det er jo det.. 

Har da også fået det bedre her hen på aftenen

Anmeld

21. december 2010

Pige2009

Trine89 skriver:

Trine - 5+4

Det er blot en af glæderne ved at være gravid Du er snart på højkant igen

Anmeld

21. december 2010

Trine89

Baagøe skriver:

Det er blot en af glæderne ved at være gravid Du er snart på højkant igen

Jeg tror desværre at blodprøverne var skyld i det.. 

men jah jeg er ved at være oven på igen.. men jah graviditet har sikkert også haft noget at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.