Kære piger , damer og kvinder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2010

maria87

har brug for et råd...

jeg ved absolut ikke hvad jeg skal købe i gave til min fars kone, hun har alting og hvis hun mangler noget så køber hun det bare...

sagen er den at min far faktisk er igang med at finde sig et andet sted at bo osv , uden at hun ved noget om det...

hun er en rigtig snob og føler sig som dronningen og bliver kun glad for gaver til over 1000 kr...

har i nogle ideer hvad jeg kan finde på????? jeg aner det slet ikke... håer i har nogen gode idder til hvad jeg kan købe til hende da vi skal holde jul hos dem iår...

og god Jul alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Dinna88

Hvis det ikke er sådan at hun bliver i familien, så kan du da være ligeglad? Køb en pose chokolade fra Frellsen til hende... Og vær ligeglad med hendes reaktion, eftersom hun alligevel er væk om noget tid? 

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

maria87 skriver:

har brug for et råd...

jeg ved absolut ikke hvad jeg skal købe i gave til min fars kone, hun har alting og hvis hun mangler noget så køber hun det bare...

sagen er den at min far faktisk er igang med at finde sig et andet sted at bo osv , uden at hun ved noget om det...

hun er en rigtig snob og føler sig som dronningen og bliver kun glad for gaver til over 1000 kr...

har i nogle ideer hvad jeg kan finde på????? jeg aner det slet ikke... håer i har nogen gode idder til hvad jeg kan købe til hende da vi skal holde jul hos dem iår...

og god Jul alle sammen

Åhh..den slags mennesker er bare SÅ besværlige.
Når jeg har skullet give gaver til den slags, (har igennem årene kendt nogle stykker af dem) så har jeg gerne gået ind i en eller andet antik/genbrugsbutik af den pænere slags, og har fundet en eller anden lille ting, af den ægte vare, men til en billig penge, fordi pengepungen ikke har rakt til de forkæledes krav.
Du kan sagtens finde en pæn lille krystalskål, tage den med hjem og vaske den i en gang varmt sæbevand...skylle den i lidt eddikevand og så polere den så den skinner. Derefter har jeg fyldt den op med en masse lækre chokolader, pakket klar film uden om og sluttet værket af med en fin sløjfe.
Og voila, ingen kan se at den er second hand.
En sådan gave er altid neutral og hvem som helst kan være den bekendt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

maria87

tak for svar ... gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.