1 årig pige gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Cris

maria87 skriver:

hun er ikke ''gravid'' som sådan...

hun har bare sin tviling i maven... en pige fra min Klasse på hg har en søn som havde en ''byld''af en art på skulderen og var til 100 undersøgelser, men det viste sig også at det var en tvilling der sad der faktisk... det er så mærkeligt... lidt uhyggeligt...

Ja, hun er ikke "gravid" Det er lidt sensasionalisme i det, synes jeg.

Jeg kender også en, som har haft deres trilling sæt fast på panden ved fødsel. Trilling døde næsten i starten af graviditeten og efter deres fødsel skulle han opereret for at få fjernet den "bule" på panden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Bondepigen

Der er mange der har en tvilling inde i kroppen.. Kender nogle stykker der har fået en "tvilling" fjernet... Når de så kigger på den bagefter er der måske tænder og hår... Lidt klamt!

Anmeld

21. december 2010

PernilleB

Hvordan skulle det kunne lade sige gøre..???

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Karo skriver:

Faldt lige over dette:

http://www.sovjet.dk/artikler/index.php?aId=17

Tænker om det er rigtigt eller ej ? Syndes det virker mærkeligt

Meget interessant.
Men jo..det kan skam godt lade sig gøre.
Nu er det ikke særligt underbygget..og det er også noget ævl det med jomfrufødsel og den slags. Føde skal hun heller ikke.
Det der er sket er, at det ene æg har sat sig fast inde i barnet og ikke har udviklet sig yderligere, det er gået i dvale kan man sige.
Men af en eller anden grund giver det sig pludseligt til at dele sig og vokse som en svulst.
Der er ikke liv i det, og det indeholder ikke et rigtigt foster, blot rester fra et foster.
Igennem tiden har man set forskellige eksempler på dette.
For et par år siden eller 3 var der en sag i Indien, tror jeg det var, om en dreng der også havde en tvilling inde i maven. Ude i de fattige landdistrikter havde man jo ikke meget forstand på de dele eller råd til at gøre noget ved det, så han var en 5-6 år inden en lokal sundhedsarbejder fik opdaget knægten, der nu havde en mave der var næsten lige så stor som ham selv.
Tvillingen i maven havde taget al næring fra drengen så han ikke var større end en 2-3 årig og kun vejede 10-12 kg og var skind og ben, og så den der groteske store mave.
Heldigvis tog nogle læger ham så under deres vinger og opererede ham. Og ud kom der på det nærmeste et helt hoved, dog uden genkendelige ansigstræk, med en masse hår og en underlig klump af misdannede arme og ben med tæer og fingre.
Bvadr.
Drengen blev befriet for sin tvilling og kunne tage helbredt hjem til sin landsby og begynde at leve et normalt liv, vokse og udvikle sig.
Så i dette tilfælde vil jeg tro, at det er nøjagtigt det samme, men blot utroligt dårligt dækket rent journalistisk.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.