Jeg kan da ikk være den eneste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Der får sådan en lyst til at springe ud og lave store sne engle, og masse fodspor, når jeg ser et helt landskab dækket med sne, hvor man kan se at ikk en eneste har gåetJa blir lidt Tina 4 år når alt det her sne her herRigtig dejlig dag til jer alle

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Lone Jakobsen

nu gider jeg ikke sne engle.... men fodspor i nyfalden sne, det er da bare lykken især hvis det er den slags sne der knirker under støvlerne

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

numsefisk skriver:

Der får sådan en lyst til at springe ud og lave store sne engle, og masse fodspor, når jeg ser et helt landskab dækket med sne, hvor man kan se at ikk en eneste har gåetJa blir lidt Tina 4 år når alt det her sne her herRigtig dejlig dag til jer alle

Nix..det er du bestemt ikke...jeg elsker også at gøre den slags. Det er kun mit stakkels skrog der forhindrer mig i at fjumse rundt ude i sneen.
Du skulle have set i søndags, da vi var ude og hente juletræer.
Der flippede selv min 13 årige ugidelige teen-søn ud sammen med sin lille nevø og niece på en mark med uberørt sne. Og så lå de alle 3 der og lavede sneengle..hehe,
Herligt-herligt!

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

numsefisk

SussieThyssen skriver:

Nix..det er du bestemt ikke...jeg elsker også at gøre den slags. Det er kun mit stakkels skrog der forhindrer mig i at fjumse rundt ude i sneen.
Du skulle have set i søndags, da vi var ude og hente juletræer.
Der flippede selv min 13 årige ugidelige teen-søn ud sammen med sin lille nevø og niece på en mark med uberørt sne. Og så lå de alle 3 der og lavede sneengle..hehe,
Herligt-herligt!

Kærligst
Sussie

De det er den slags små øjeblikke, der kan gå en helt til at glemme at det kan være en smule besværligt og træls, når det skaber problemer..

Anmeld

21. december 2010

numsefisk

nutche skriver:

nu gider jeg ikke sne engle.... men fodspor i nyfalden sne, det er da bare lykken især hvis det er den slags sne der knirker under støvlerne

Det er da os bare en af de bedste lyde

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

numsefisk skriver:

De det er den slags små øjeblikke, der kan gå en helt til at glemme at det kan være en smule besværligt og træls, når det skaber problemer..

Netop

Anmeld

7. januar 2011

2721

numsefisk skriver:

He he jeg er så en af dem der handler på tanken. Det er så hyggeligt

Anmeld

7. januar 2011

Lolli

Nej det er du ikke.  Og jeg nærmest slås med min søn på 3 om hvis tur det er til at bruge kælken. Hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.