Valle81 skriver:
http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20101221/VSF/712219954/1456
Det er sku noget pis, igår blev min elskede aarbjedsplads erklæret konkurs:0(
I fredags fik vi den besked at vi kollegtivt skulle indvillige i at gå 10% ned i løn - afstemningen gav nej( hvis bare en sagde ne - ville det blive forkastet.
Men havde det været et Ja havde det ikke hjulpet noget som helst, da virksomheden stadig ike ville være bære dygtigt.
Vi har mistet en kæmpe kunde og ville ikke kunne finde nye der kunne dække tabet:0(
Finanskrisen i heleverdenen gør at konkurrencen er så ekstrem hård.
Jeg er meget trist, har mistet et skønt arbejde og skønne kollegaer.Min løn under barsel forsvandt ud i den blå luft, gemt ferie sagde puf, og jeg kunne blive ved.
Det var sku ikke lige planen - og jag vidste faktisk ikkedet lige lå i luften, er jo på barsel ( og skal igen til midt marts 2011) og mens jeg har været på barsel og har spurgt til virksomhedens velbefindende har jeg fået at vide at det går godt!!!
Men nej,
Så nu er jeg arbejdsløs forførste gang i mit liv - det er en underlig følelese. Har haft mange jobs, og har aldrig forladt et før jeg havde fundet et andet - jeg er trist trist trist
Glædelig Jul til Jer alle
Christina - nu uden job
Håber du kan få det vendt til noget positivt - eller springbræt til en ny karrier