Jordmoder uge 40?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Topp

Hejsa.... og glædelig jul

Skal sådan set til jordmoderen i dag (er i uge 40) - meeeen der er bare kommet meget sne + jeg skal køre alene denne gang - så ved ikke rigtig om jeg tør.

Er der nogle der ved om de evt. ville løsne hinder eller tjekke hvordan "status" er på livmoderen??

For SÅ ville jeg nemlig KÆMPE mig gennem snemasserne derop *griner*

Men er det "bare" blodtryk og urinprøve - tænker jeg at jeg ligeså godt kan snuppe en tur forbi lægen..

Nogle der ved det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Sakris

Topp skriver:

Hejsa.... og glædelig jul

Skal sådan set til jordmoderen i dag (er i uge 40) - meeeen der er bare kommet meget sne + jeg skal køre alene denne gang - så ved ikke rigtig om jeg tør.

Er der nogle der ved om de evt. ville løsne hinder eller tjekke hvordan "status" er på livmoderen??

For SÅ ville jeg nemlig KÆMPE mig gennem snemasserne derop *griner*

Men er det "bare" blodtryk og urinprøve - tænker jeg at jeg ligeså godt kan snuppe en tur forbi lægen..

Nogle der ved det??

Jeg skal til jordemoder torsdag (uge 40). Og jeg skal selv kun til et sædvanligt tjek. Også får man vidst en tid en uge senere! Men ved ikke hvad de gør andre steder!

Anmeld

21. december 2010

Topp

Sakris skriver:

Jeg skal til jordemoder torsdag (uge 40). Og jeg skal selv kun til et sædvanligt tjek. Også får man vidst en tid en uge senere! Men ved ikke hvad de gør andre steder!

Har lige snakket med jordmoderen - og det er bare det normale "tjek-up" de laver - så hun syntes jeg skulle tage til lægen i stedet for at køre 50 km i dette vejr

Anmeld

21. december 2010

Sakris

Topp skriver:

Har lige snakket med jordmoderen - og det er bare det normale "tjek-up" de laver - så hun syntes jeg skulle tage til lægen i stedet for at køre 50 km i dette vejr

God plan!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.