Et jule-mirakel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2010

JoSiDa-mor

Det er fantastisk...

Nu har min søn de sidste 5 uger nærmest spist konstant (MME) og nærmest ikke sovet. Han er blevet tromle-tyk af alt den mad, hans lille mave har buldret af luft, og jeg har ikke vidst mine levende råd. Vi har prøvet 5 forskellige MME, og enten fik han forstoppelse, eller også gylpede og pruttede han som en vild.

I går sendte jeg så manden afsted efter Mylicon-dråber.

Han fik dem første gang kl. 18.00 + derefter en flaske.

Kl. 21.15 fik han igen dråberne og en flaske, som han dog kun spiste 125 ml. af, fordi han faldt i søvn undervejs.

Med de sidste 5 ugers søvnløse nætter i frisk erindring hoppede jeg derfor også i seng i en fart...

...Og her er det så jule-miraklet indtræffer...Kl. 04.45 vågnede jeg med et spjæt og sprang op af sengen for at tjekke, at han stadig trak vejret...

Og der lå min lille tykke baby og kiggede på mig med søvn i øjnene og et smil på læben (det bilder jeg mig ihvertfald ind - altså smilet).

HURRA for Mylicon-dråber - nu håber jeg bare, at virkningen holder ved...

Godmorgen fra en mindre træt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Dot D

det var da dejligt for jer alle

Anmeld

21. december 2010

AnneH

JoSiDa-mor skriver:

Det er fantastisk...

Nu har min søn de sidste 5 uger nærmest spist konstant (MME) og nærmest ikke sovet. Han er blevet tromle-tyk af alt den mad, hans lille mave har buldret af luft, og jeg har ikke vidst mine levende råd. Vi har prøvet 5 forskellige MME, og enten fik han forstoppelse, eller også gylpede og pruttede han som en vild.

Kl. 21.15 fik han igen dråberne og en flaske, som han dog kun spiste 125 ml. af, fordi han faldt i søvn undervejs.

Med de sidste 5 ugers søvnløse nætter i frisk erindring hoppede jeg derfor også i seng i en fart...

...Og her er det så jule-miraklet indtræffer...Kl. 04.45 vågnede jeg med et spjæt og sprang op af sengen for at tjekke, at han stadig trak vejret...

Og der lå min lille tykke baby og kiggede på mig med søvn i øjnene og et smil på læben (det bilder jeg mig ihvertfald ind - altså smilet).

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

JoSiDa-mor skriver:

Det er fantastisk...

Skøøønt det virker for jer ! Her virker de ikk rigtig .. endnu i hvert fald .. 

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

Nurh hvor dejligt

Anmeld

21. december 2010

Pige2009

Fantastisk Håber I får endnu en nat med masser af søvn

Anmeld

21. december 2010

Noneother

Her virkede de osse bare med det samme.  Det var SÅ skønt.

Anmeld

22. december 2010

JoSiDa-mor

Noneother skriver:

Her virkede de osse bare med det samme.  Det var SÅ skønt.

Bruger du dem stadig ? Er lidt i tvivl om man bare kan fortsætte, og hvor længe det mon er nødvendigt. Jeg synes det svinder ret hurtigt i flasken.

Anmeld

22. december 2010

Noneother

JoSiDa-mor skriver:

Bruger du dem stadig ? Er lidt i tvivl om man bare kan fortsætte, og hvor længe det mon er nødvendigt. Jeg synes det svinder ret hurtigt i flasken.

Jeg nåede i hvert fald aldrig at ta´hul på flaske nummer 2.. I starten brugte jeg dem ved hvert måltid, og så skar jeg langsomt ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.