Pletblødning midt i p-pille periode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.884 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Monski

Jeg er lige startet på p-piller igen, det er ca 2 år siden jeg sidst tog dem og der havde jeg ingen problemer med dem.Men nu er jeg midt i min p-pille periode og er begyndt at bløde, dog kun lidt.Er der nogle af jer der har oplevet det samme og skal jeg mon opsøge læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

JustMe

Det har jeg oplevet mange gange...kun pletblødning dog. Det på trods af 12 år på pillen uafbrudt Det skete både, når jeg havde sprunget en pause over, og når jeg ikke havde.

Anmeld

21. december 2010

Lou87

Monski skriver:

Jeg er lige startet på p-piller igen, det er ca 2 år siden jeg sidst tog dem og der havde jeg ingen problemer med dem.Men nu er jeg midt i min p-pille periode og er begyndt at bløde, dog kun lidt.Er der nogle af jer der har oplevet det samme og skal jeg mon opsøge læge?

Uden at sku ku sige det 100% da jeg ikk er læge, men så ville jeg ikke være bekymret
Og hvis det kun er enkelt stående tilfælde indtil videre ville jeg vente med og se til næste plade eller måske endda næste plade igen igen.. og se om det stadig er sådan..
Din krop skal nok li finde ud af du tager piller igen. Og jeg VED af erfaring (med mindre du har en læge som intet har og lave hehe) at lægen bare vil sende dig hjem og sige det samme.. at man li skal se tiden an Så se om det forsætter..

Min tidligere erfaring: Jeg blødte HVER fjortenes dag selvom jeg tog piller!! og intet hjalp.. tog både p piller med kortere pause i mellem, uden pause, og flere forskellige mærker.. plus sådan nogle 3 steps nogen med ret præcist opdelt hormoner osv.. INTET hjalp. Og sidste løsning ville være og blive brændt for neden  ØHM nej tak.. det er ikke en blodnæse jeg døjede med her mr gynækolog mand.. "ajh men det ikk farligt overhovedet" .. det muligt - ingen sku brænde mit underliv .. hehe. Så stoppede med pillerne og det hjalp med det samme! Men ska li siges jeg altså havde taget det samme p pille mærke i 5 år forinden hvor der ingen problemer var. MEGET mærkeligt og nu her efter jeg har født og ikk har ku få spiral har jeg prøvet pillerne igen.. indtil videre.. (er igang med anden pakke) er der ikk nogen problemer. Så jeg  fingre for det forsætter.. En gang om måneden er sku rigeligt med det LORT!

Held og lykke håber bare det li var en enkeltstående tilfælde

Anmeld

21. december 2010

Nalle

Jeg skiftede p-pille mærke sidste måned, og plet blødte lidt i en dag, men de siger det er normalt, når man endten starter på dem, eller skifter mærke

Anmeld

21. december 2010

Sabrina

Jeg har også prøvet det en masse gange, både i forbindelse med sprunget mens over, men også selvom jeg ikk har sprunget mens over  
Tror ikk det er noget du skal bekymre dig om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.