Opdate - Er total forvirret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2010

AnneH

Tjaa... er ikke rigtig blevet mindre forvirret i dag.

Min tal stiger og stiger, og de kan godt se en meget lille væske i livmoderen og de forstår ikke helt hvorfor jeg har det så godt, de mistænker stadig at det kan sidde udenfor.

Jeg skal derud igen på onsdag og jeg skal komme fastende, så kan det være at jeg skal under kniven, men ved ikke rigtig hvad de vil, om det er en alm udskrabning, eller om de vil ind og se på den væske samling jeg har i æggelederen.

Min mor er rundt på gulvet, og kan ikke rigtig forstå hvorfor de ikke kan give et bedre svar. Det kan jeg godt forstå, jeg forstår det jo heller ikke helt selv, men har fået det sådan at jeg bare gør som de siger.

De gør jo ikke noget, som de ikke mener er det bedste at gøre. Er bare ved at være træt at at skulle der ud hver anden dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Tropez

håber virkeligt i snart får et svar, for det kan i da ikke være tjent med denne uvished kæmpe 

Anmeld

21. december 2010

håber snart det er os

jeg kan godt forstå dig søde 

hvor er jeg ked af det for dig det må være mega hårdt

når man ikke ved hvad det er og når man ikke ved hvad man skal 

kæmpe kæmpe 

Anmeld

22. december 2010

AnneH

Sidder lige nu på Skejby og venter og venter og venter!

Venter på at der kommer svar på min blodprøve, venter på at få at vide hvad der skal ske og på hvornår det skal ske.

De vil lige se svaret på blodprøven før de beslutter sig. Hvis mine tal er faldende, vil de lade naturen gå sin gang. Hvis ikke så vil de højst sandsynlig sende mig til en udskrabning, men det kan også være at de vil ind og se på mine æggeleder.

Jeg var øm i dag til scanning så tror at lægen nu er lidt mere urolig. Og derfor skal jeg stadig fast så de kan tage mig ind hurtigst muligt.

Håber vi går hjem herfra en eller anden form for afklaring.

Anmeld

22. december 2010

håber snart det er os

AnneH skriver:

Sidder lige nu på Skejby og venter og venter og venter!

Venter på at der kommer svar på min blodprøve, venter på at få at vide hvad der skal ske og på hvornår det skal ske.

De vil lige se svaret på blodprøven før de beslutter sig. Hvis mine tal er faldende, vil de lade naturen gå sin gang. Hvis ikke så vil de højst sandsynlig sende mig til en udskrabning, men det kan også være at de vil ind og se på mine æggeleder.

Jeg var øm i dag til scanning så tror at lægen nu er lidt mere urolig. Og derfor skal jeg stadig fast så de kan tage mig ind hurtigst muligt.

Håber vi går hjem herfra en eller anden form for afklaring.

jeg har så ondt af dig søde 

håber virkelig snart de finder ud af det 

kæmpe 

Anmeld

22. december 2010

oo

snak evt med dem om at få en sprøjte med cellegift istedet for udskrabningen. da jeg var gravid udenfor livmoderen kunne de ikke finde fosteret, det eneste de kunne se var, at mit HCG steg og steg - men ikke i tal der var høje nok til at det var en sund graviditet. Til sidst, efter utallige scanninger og blodprøver, besluttede de at forsøge med cellegift. hvis der sad noget der groede forkert i livmoderen, så ville det dø af cellegiften og jeg kunne bløde det ud.

Jeg fik så voldsomme smerter i weekenden efter cellegiften og blev indlagt og først ved operationen kunne de finde fosteret, der sad udenfor livmoderen

men...cellegift er i hvert fald en mulighed, det ville jeg bare sige! de operationer er jo ikke sjove heller!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.